geforce op asus p5a

Pagina: 1
Acties:

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
Zijn er nog speciale dingen die ik moet weten? Ben van plan de asus v6600 deluxe te nemen (heb geen gelf voor ddr). Dus moet ik nog dingen weten? Of is dit sowieso geen goede keus. Wavoor performance kan ik verwachten met een k6-2 350? (binnenkort ook cpu upgrade, iets van k6-3 450 ofzo). Oja heb 128sdram 100mhz.

Verwijderd

Volgens mij kun je heel veel crashes gaan verwachten op dit moederbord . Er stond hier een tijdje geleden een link naar een lijstje met probleemmoederborden in combinatie met de Geforce . En dan weet jij nu wel welk bord erbij stond , precies de Asus p5a .
Er zullen best wel mensen zijn die het probleem misschien niet hebben , maar ik zou eerst ff afspreken met je leverancier of je die Geforce evt terug mag brengen als het niet werkt .

• Jag
  • Laatst online: 00:08

Jag

Niet doen beste Morgoth. Ik had een tijdje terug nog een AMD K6-2 400 op een Epox Ep58MVP3c-m met een Voodoo3 2K PCI, en ik ben toen overgegaan op een Creative Labs GeForce DDR. Performance winst was er nauwlijks, eigenlijk vooral in benchmarks zoals 3D Mark en zo. Maar wat het ergste was, was dat mijn computer maar eens in de zoveel tijd goed opstartte (als ie niet goed opstartte werd het hele beeld verneukt: knipperen en zo), waarschijnlijk veroorzaakt door slechte voeding van het AGP slot. En daar hebben heel veel oude mobo's last van, en jouwes zo te horen ook. Ik heb overigens vanwege de problemen een Athlon gekocht met een Asus K7m, en dat hielp!
Jag

Verwijderd

K6-3-450 is niet meer aan te komen, en ik dacht dat de GeForce problemen nu met de laatste AGP port-drivers van ALi opgelost zijn .
[url="http://ditis/Super7"]http://ditis/Super7[/url]

Verwijderd

Gewoon doen, ik heb poosje geleden mn SDRAM Geforce verkocht aan iemand met een Asus P5A + k6-2 450. ik had veel problemen verwacht, maar tot mn verbazing deed ie het prima, geen enkel probleem. En Jag: Een Epox moederbord heeft een VIA chipset aan boord, geen ALI.

• Morgoth
  • Laatst online: 15-08 10:53
Watvoor performance kan ik verwachten? Oftewel wat haal je in quake3 (plz alleen mensen met een asus p5a en een geforce) enzo?

Verwijderd

Ik heb zelf die Geforce bij die gast geinstalleerd, en Quake 3 ff op 1024x768 gespeeld, en was zeer goed te spelen, maar toch wel een stuk minder dan op een Athlon(ook wel logisch). Reken er op dat je snelheid hoger ligt, v6600 heeft hogere clock dan annihilator.

Verwijderd

Ik heb zelf die Geforce bij die gast geinstalleerd, en Quake 3 ff op 1024x768 gespeeld, en was zeer goed te spelen, maar toch wel een stuk minder dan op een Athlon(ook wel logisch). Reken er op dat je snelheid hoger ligt, v6600 heeft hogere clock dan annihilator.

• Jag
  • Laatst online: 00:08

Jag

ejv3, ik weet ook wel dat de Asus P5A een andere chipset heeft, maar daar gaat het helemaal niet om. Wat ik zei was dat ik met een vergelijkbaar mobo problemen had met de voeding van het AGP slot, en ik ben bepaald niet de eerste die dat zegt. Dus als je overweegt om een GeForce te kopen, probeer dan eerst of ie het doet.
Jag
Pagina: 1