ons netwerkkaart doet al sinds gisteren heel raar, als we pc opstarten direct na het opstarten net voor de start van winxp geeft hij op een groeneachtergrond foutmelding en met de info over de netwerkkaart en geheugenposities en zo voort ,en onderaan de melding dat we moeten booten ,(als we de netwerkkaart eruit halen ,doet de pc wel weer maar zoals u kunt voorstellen geen internet ) weet iemand wat we moeten doen met deze foutmelding en probleem, ik heb de kaart met een ander(van mijn broer) vervangen en hij werkt perfect, ik vermoed dat we de kaart opnieuw moeten programmeren of laden , we hebben een 3com netwerkkaart type weet ik zo niet
En als je 'm bij je broer in z'n pc doet, werkt ie dan wel? Zo niet, dan is de kaart gewoon dood, denk ik. Zo wel, dan zou ik hem in je eigen pc eens in een ander PCI-slot doen.
Verwijderd
Geen moeite doen voor een netwerk kaart, je enig is idd even in een ander slot plaatsen, en anders een nieuwe kopen, ze kosten immers niks!
mijne bij mijn broer erin doen en dan kijken of het doet hebben we nog niet geprorbeerd maar een ander pci slot hebben we wel geprobeerd en geen resultaat , ik dacht dat we rom van de netwerkkaart opnieuw kunnnen flaschen , wie weet hoe dat kan ? ons kaart was 3c905c-tx-m etherlink 10/100 pci 4
niet dat ik nieuwe niet kan kopen maar ik had hem al net geen 2 jaar geleden aangeschaft en opzettelijk een 3com ,en dat ie het laat afweten , dat maakt me zo boos
niet dat ik nieuwe niet kan kopen maar ik had hem al net geen 2 jaar geleden aangeschaft en opzettelijk een 3com ,en dat ie het laat afweten , dat maakt me zo boos
Je hebt per ongelijk niet booten vanaf lan in je bios aangezet? Zo nee, gewoon een nieuw kaartje kopen inderdaad. Die dingen kosten bijna niets meer, waarom moeilijk doen.
-
Volgens mij kun je een netwerkkaart niet flashen. Er kan alleen een Bootrom in om je pc te booten zonder OS erop.
Dit kun je gebruiken om een Ghost terug te zetten of om Windows vanaf afstand te installeren.
Maaruh, hardware kan altijd kapot gaan, ook al is het van een duurder merk.
Kheb hier ook genoeg 3commetjes liggen die het niet meer doen net na de garantie.
Dit kun je gebruiken om een Ghost terug te zetten of om Windows vanaf afstand te installeren.
Maaruh, hardware kan altijd kapot gaan, ook al is het van een duurder merk.
Kheb hier ook genoeg 3commetjes liggen die het niet meer doen net na de garantie.
nee hoor,ik heb de bios niet aangezet , opstarten via netwerk wat dan ook , voor de zekerheid heb ik nog talloze keren defaults geladen en opgeslagen ,zonder enig resultaat, als jullie zeggen dat het geen zin heeft om het te proberen flashen ,dan houd het op , ik was nieuwsgierig wat er aan de hand was met ons netwerkkaart, als hij geen verbinding wil maken kan me voorstellen ,maar dat hij de hele pc laat blokkeren om te starten dat is ontzettend raar
Pagina: 1