Toon posts:

[laptop] ATI 3d rage LT pro dual screen probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen ik heb een probleem.

Ik heb een compaq m300 laptopje top mijn beschikking gekregen met winXP. Volgens de configuratie zit er een ATI 3d rage LT pro in.
Ook heb ik de beschikking over een extra monitor gekregen.
Het krijg het alleen niet voor elkaar om drivers te vinden voor de ATI die dual screen (extended desktop) ondersteund.

weet iemand hier raad mee?

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ehm, die chip is een nogal oude chip volgens mij die helemaal geen dualhead ondersteund, dat doen enkel de radeons, en dat is dit niet...

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Zit er ook gewoon een normale uitgang op die hetzelfde beeld doet als het notebook scherm zelf ? Probeer die eerst es.

Die driver vind je of bij ATI of op de website van compaq/hp support.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Heb al drivers van ATI zlef geprobeerd maar ik kan alleen een kloon beeld krijgen en wil graag mijn desktop op 2 schermen (laptop + monitor) hebben.

Is dit uberhaupt mogelijk?

• IceClub
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-07-2025
Nee, naar mijn weten heb je de Rage Mobility er in zitten deze kunnen niet twee schermen onafhankelijk van elkaar aan sturen zijn broer kan dat wel Rage Mobility 128

Hoeveel video geheugen heeft die kaart? Rage Mobilty heeft 8MB en de Rage Mobility 128 heeft 16MB

Ik zie net dat een compaq m300 4MB SGRAM heeft weet wel zeker dat het niet gaat lukken

[ Voor 17% gewijzigd door IceClub op 10-09-2004 00:23 ]

Verwijderd

move AV > VB

Heeft hij wel een dubbele RAMDAC om gescheiden output te genereren?
Pagina: 1