Ik heb thuis op dit moment een schotel met een philips dsx7071 decoder met een gewoon legaal abonnement. Nu wil ik graag mijn satelliet op een dvb kaartje in mijn pc aansluiten. Ik heb reeds al wat onderzoek gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat er op de decoder ook een lnb-uitgang zit, dus ik zou tussen de pc en decoder gewoon een lnb kabeltje kunnen leggen. Tot zover geen problemen dacht ik. (Ik heb nog geen dvb-kaart voor de duidelijkheid.)
Zoals al verteld heb ik gewoon een abonnement en ik zou dus graag niet alleen FTA zenders ontvangen op mijn pc maar ook de zenders waar ik nu voor betaal. Ik heb al gezien dat ik dan een ci-module moet aanschaffen, maar mijn vraag is nu: zou ik niet gewoon mijn huidige decoder kunnen gebruiken?
Edit: Eehm, zie nu pas dat ik niet echt informele title heb... (oftewel titel vergeten
, zou een mod deze kunnen veranderen in: "[Sat + DVB] Philips dsx7071 gebruiken als ci-module"?)
Zoals al verteld heb ik gewoon een abonnement en ik zou dus graag niet alleen FTA zenders ontvangen op mijn pc maar ook de zenders waar ik nu voor betaal. Ik heb al gezien dat ik dan een ci-module moet aanschaffen, maar mijn vraag is nu: zou ik niet gewoon mijn huidige decoder kunnen gebruiken?
Edit: Eehm, zie nu pas dat ik niet echt informele title heb... (oftewel titel vergeten
[ Voor 13% gewijzigd door Quadro! op 09-09-2004 22:28 ]