verschillende film formaten op dvd

Pagina: 1
Acties:

• cablerichy935
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05-2022

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik wil verschillende film formaten op 1 dvd zetten.
Ik heb namelijk een dvdspeler die al die formaten aan kan, maar het zijn avi's en svcd's is het mogelijk, of is dit reinste onzin wat ik wil?

wie als laatste lacht,......snapt de grap niet!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Gewoon proberen lijkt mij. Aangezien je geen specs geeft oid...

Haal trouwens de spelfouten uit je sig 8)7

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Dat kan :) kijk anders ff op http://www.doom9.net

[ Voor 67% gewijzigd door LifeTecH op 09-09-2004 22:21 ]

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
RoamoR schreef op 09 september 2004 @ 22:19:
Gewoon proberen lijkt mij. Aangezien je geen specs geeft oid...

Haal trouwens de spelfouten uit je sig 8)7
welke specs bedoel je eigenlijk?
en nog iets welke spel fout?
:?

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Euhm,
I'dd tryed to kill my self,
Ik tel er drie ;) En rest van de zin loopt ook niet geweldig.... (Zelf verzonnen?) NoFI

Of bedoel je dat zo?

Trouwens, de specs van het apparaat (welke?) waarmee je aan de gang bent.
Edit:

@ Lifetech Verkeerd gelezen :P

[ Voor 64% gewijzigd door Roamor op 09-09-2004 22:47 ]

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
RoamoR schreef op 09 september 2004 @ 22:37:
Euhm,

[...]

Ik tel er drie ;) En rest van de zin loopt ook niet geweldig.... (Zelf verzonnen?) NoFI

Of bedoel je dat zo?

Trouwens, de specs van het apparaat (welke?) waarmee je aan de gang bent.
Het maakt toch niet uit welke brander je hebt? Hij wil alleen weten hoe je het doet :?

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
Ik wil graag DiVx, Xvid en Svcd op 1 dvd branden.
Ik gebruik Nero 6.0 om te branden en als brander heb ik een NEC DVD RW ND-2510A.
Ik brand ze op een DVD van Sony (DVD+R)
En ik speel ze af op een Yamada DVD speler, die ook Svcd's Xvid en DiVx afspeeld.

De schrijver van dit stuk is niet wettelijk verantwoord van de gemaakte fouten in zijn teksten, en er kunnen ook geen rechten worden ontleend

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Hoe kan ik het beste een CD/SVCD/DVD branden?". Het zal je direct duidelijk worden dat dit soort vragen in principe in AV horen en dat hierover diverse tutorials lopen op het web. Doe er je voordeel mee :)

Opslagmedia & I/O Controllers > Audio, Video & HiFi Forum

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-02 22:36
Je zult iig je svcd naar of xvid of divx moeten converteren, kijk maar op doom9.org voor how-to's.

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
Raziel schreef op 10 september 2004 @ 07:20:
Je zult iig je svcd naar of xvid of divx moeten converteren, kijk maar op doom9.org voor how-to's.
Dus het is niet mogelijk verschillende films formaten op 1 dvd te zetten.
Want op doom9.org staat alleen hoe je een film op dvd formaat kan zetten, dat lukt mij ook wel, maar dat was niet de vraag, ja of ik heb het niet echt goed begrepen. :/

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Je kan een SVCD op een Video-DVD branden en je kan ook data op een Video-DVD zetten (zolang je het maar niet in de verplichte mappen doet). Maar of je dat kunt combineren? Ik vrees dat je speler het schijfjes al DVD herkent en je niet bij de bestanden kunt komen. Ik heb echter geen ervaring met dergelijke spelers, dus dat zal je moeten proberen.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• stokkom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-01 19:37
cablerichy schreef op 09 september 2004 @ 23:08:
Ik wil graag DiVx, Xvid en Svcd op 1 dvd branden.
Ik gebruik Nero 6.0 om te branden en als brander heb ik een NEC DVD RW ND-2510A.
Ik brand ze op een DVD van Sony (DVD+R)
En ik speel ze af op een Yamada DVD speler, die ook Svcd's Xvid en DiVx afspeeld.

De schrijver van dit stuk is niet wettelijk verantwoord van de gemaakte fouten in zijn teksten, en er kunnen ook geen rechten worden ontleend
Het zijn geen spelfouten, maar het is gewoon geen goed Nederlands.

Je bedoelt waarschijnlijk:
De schrijver van dit stuk kan wettelijk niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele fouten in zijn teksten. Aan de teksten kunnen geen rechten worden ontleend.

Overigens vraag ik mij af of dit juridisch stand zou houden, maar dit terzijde. Een disclaimer vrijwaart niet automatisch iedereen van zijn (wettelijke) plichten. Ik denk bijvoorbeeld niet dat he begrip 'fouten' een werkbare wettelijke definitie is.
Maar dit terzijde.

Verwijderd

cablerichy schreef op 10 september 2004 @ 23:17:
[...]

Dus het is niet mogelijk verschillende films formaten op 1 dvd te zetten.
Want op doom9.org staat alleen hoe je een film op dvd formaat kan zetten, dat lukt mij ook wel, maar dat was niet de vraag, ja of ik heb het niet echt goed begrepen. :/
Jawel, dat is wel mogelijk. Zelf heb ik een Pioneer 575 met divx/xvid etc ondersteuning. Kies in NERO voor het branden van een DVD met ISO/UDF formaat (de onderste) en sleep al je films er naar toe en branden maar. In het menu van je DVD speler kies je gewoon je film.
Als je de SVCD als ISO hebt gewoon het .DAT file eruit halen en hernoemen naar een naam die je begrijpt.

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
stokkom schreef op 11 september 2004 @ 08:00:
[...]

Het zijn geen spelfouten, maar het is gewoon geen goed Nederlands.

Je bedoelt waarschijnlijk:
De schrijver van dit stuk kan wettelijk niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele fouten in zijn teksten. Aan de teksten kunnen geen rechten worden ontleend.

Overigens vraag ik mij af of dit juridisch stand zou houden, maar dit terzijde. Een disclaimer vrijwaart niet automatisch iedereen van zijn (wettelijke) plichten. Ik denk bijvoorbeeld niet dat he begrip 'fouten' een werkbare wettelijke definitie is.
Maar dit terzijde.
[off topic mode] even aangepast, maar ja je hebt wel gelijk, maar er zijn mensen die de humor er niet van inzien, en ik ben ook maar een mens [/off toppic mode]
Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 19:17:
[...]

Jawel, dat is wel mogelijk. Zelf heb ik een Pioneer 575 met divx/xvid etc ondersteuning. Kies in NERO voor het branden van een DVD met ISO/UDF formaat (de onderste) en sleep al je films er naar toe en branden maar. In het menu van je DVD speler kies je gewoon je film.
Als je de SVCD als ISO hebt gewoon het .DAT file eruit halen en hernoemen naar een naam die je begrijpt.
Kijk dat bedoel ik nou, eindelijk iemand die het al eens geprobeerd heeft!, nu durf ik het aan, maar geld dit ook voor avi & Mpegs?

[ Voor 40% gewijzigd door cablerichy935 op 17-09-2004 20:53 ]

Pagina: 1