Continu runtime foutmelding bij eigen site?

Pagina: 1
Acties:

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 13:57

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Ik zit met een groot probleem in mijn maag gesplitst. Via Frontpage heb ik mijn site geupload en als ik hem nu wel bekijken kjrijg ik telkens een foutmelding: een runtime error ofzo. Dan wil een programma die fout opsporen.

Als ik hierbij op nee klik loopt de browser meteen vast. Hierdoor kan ik mijn eigen site dus niet meer bekijken. Andere sites vormen geen probleen. Kan iemand me hier snel mee helpen want dit is echt erg vervelend. Als er meer info nodig is plaats ik die direct!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

* Han kijkt in zijn glazen bol....

Helaas, kan niks zien. Wat denk je zelf dat we met zo'n weinig info kunnen doen? :?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Han schreef op 09 september 2004 @ 21:20:
* Han kijkt in zijn glazen bol....

Helaas, kan niks zien. Wat denk je zelf dat we met zo'n weinig info kunnen doen? :?
Wat voor info wil je hebben:

Er is een runtime-fout opgetreden.
Wilt u beginnen met de foutopsporing?

Regel: 2
Toegang geweigerd.

Dit geeft hij aan. Als ik op ja druk loopt hij ook vast.

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:54

JustDutch

was ambtenaar :)

Misschien helpt het om de URL van je site te posten, dan kunnen wij misschien eens kijken of het ook bij ons vastloopt.

Het enige dat ik nu kan bedenken is dat (je in) Frontpage meuk gebruikt die niet (goed) door je provider ondersteund wordt.

Forza Mucca

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
JustDutch schreef op 09 september 2004 @ 21:31:
Misschien helpt het om de URL van je site te posten, dan kunnen wij misschien eens kijken of het ook bij ons vastloopt.

Het enige dat ik nu kan bedenken is dat (je in) Frontpage meuk gebruikt die niet (goed) door je provider ondersteund wordt.
ik wilde hem niet posten ivm spam: http://www.kenia-tanzania.tk of www.biersoft.nl/~janusz

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:54

JustDutch

was ambtenaar :)

Hij doet het hier prima (mozilla firefox 0.9)

Forza Mucca

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik krijg alleen een fout op de .tk site (ie), maar de site doet het verder wel goed:
regel: 3
teken: 443
fout: toegang geweigerd
code: 0
URL: http://www.biersoft.nl/~janusz/

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Fulcrum2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01 02:54

Fulcrum2000

Ik wil een threadripper...

Ja hoor, beide werken als een speer (FireFox 0.9.3)

[ Voor 10% gewijzigd door Fulcrum2000 op 09-09-2004 21:48 ]

AMD Ryzen 9 5950X | Asus ROG Strix X570-E Gaming | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC (64 GB total) + Samsung 980 Pro 1TB (M.2) | Corsair Hydro H100x

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Hij werkt dus op alle pc's ook op mijn andere maar niet op de pc waarmee ik de site creeer. Ik snap dat niet. Want op alle pc's bij me thuis zitten dezelfde instellingen etc. Volgens mij heb ik iets in Frontpage verkeerd gedaan ofzo, maar waarom kan de browser dat niet meer lezen dan :S!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Heb de pc gereboot en de foutmelding blijft, wel kan ik de site nog zien. Toch bedankt voor de reacties. Doe er maar een slotje op want hiermee kan niemand me denk ik helpen. :+

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Een heel andere tip, je groepsfotoootje van 397*296 pixels is maar liefst >500 KB. Dat kan zonder zichtbaar verlies, met gemak een factor 10 a 15 minder.

{signature}

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Voutloos schreef op 09 september 2004 @ 22:46:
Een heel andere tip, je groepsfotoootje van 397*296 pixels is maar liefst >500 KB. Dat kan zonder zichtbaar verlies, met gemak een factor 10 a 15 minder.
dat is alleen bij die foto? of bij alle anderen ook?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Januszjes schreef op 09 september 2004 @ 22:47:
[...]

dat is alleen bij die foto? of bij alle anderen ook?
Anders kijk je even zelf via verkenner of FTP. Gaat een stuk sneller. In ieder geval jaagt de foto op je index alle 56k'ers weg (en zonde van je bandbreedte).

Frontpage is misschien leuk om snel een resultaat te boeken, maar het in de gaten houden van de bestandsgroottes moet je toch wel zelf kunnen. (nofi) :)

{signature}

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Zou het misschien kunnen dat mijn browser een fout aangeeft door de nedstat die erop zet. Eerst kon ik dat icoon niet zien en toen heb ik nedstad er nog een keer opgezet. Nu krijg ik 2 foutmeldingen :s. Is hier iets aan te doen?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Dit is de regel waar hij overklaagt : nedstatbasic("ADAw3AeY5l/JUaNlKoRJ6caUFdPw", 0); dus het komt inderdaad door nedstatbasic ....

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
djexplo schreef op 11 september 2004 @ 20:19:
Dit is de regel waar hij overklaagt : nedstatbasic("ADAw3AeY5l/JUaNlKoRJ6caUFdPw", 0); dus het komt inderdaad door nedstatbasic ....
maar wat zou ik dan moeten veranderen want op andere computers doet hij het naar mijn weten wel :?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik denk dat netstatic de url http://www.kenia-tanzania.tk/ weigert ... , waarschijnlijk heb je bij het aanmaken van een netstat acount je biersoft url ingevoerd ...

hmm. de biersoft url geeft af en toe ook dezelfde errors. Mischien moet je toch proberen om alle netstat code te verwijderen, en dan later netstat weer toe tevoegen ...

[ Voor 35% gewijzigd door djexplo op 11-09-2004 20:31 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
dat zou goed kunnen, eens even kijken :)!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Ik heb geprobeerd de link te wijzigen maar dat zonder succes, het heeft geen enkele zin, de 2 foutmeldingen zijn er nog steeds :'( .

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Ik kick dit topic toch even, ik draai nu FireFox op mijn computer en de foutmelding is weg. Maar nu zie ik mijn nedstat icoon nog steeds niet, kan iemand kijken wat ik daar verkeerd aan heb gedaan?
Pagina: 1