Ik wil dat wanneer ik via flash een html pagina oproep een java script hebben die ervoor zorgt dat de pagina een vast formaat heeft dat niet te resizen is, en tevens geen menu heeft maar wel de drie knoppen rechtsboven. Ik heb al tijdje gezocht maar krijg niks gevonden dus wie kan mij helpen?
Verwijderd
gewoon een popup dus.
http://dynamicdrive.com/dynamicindex8/popwin.htm
http://dynamicdrive.com/dynamicindex8/popwin.htm
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 21:10 ]
jouw pagina heb ik al eens bekeken, maar die moet ik dus niet hebben
Nou niet een pop up want het probleem is dat die die zoals ik het nu aanroep in flash bij een hoop mensen niet opent dus ik wil gewoon normaal via GetUrl aanroepen en dan bij de html in de code ervoor zorgen dat pagina op het goede formaat is.
Nou niet een pop up want het probleem is dat die die zoals ik het nu aanroep in flash bij een hoop mensen niet opent dus ik wil gewoon normaal via GetUrl aanroepen en dan bij de html in de code ervoor zorgen dat pagina op het goede formaat is.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 21:11 ]
Je kunt hooguit de pagina met een resizeTo op het goed formaat zetten, maar dan is hij nog wel te resizen.Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 21:10:
is het niet mogelijk dat ik een pagina in een IE venster laat open in een vast formaat dat niet te resizen is? Dan is dat nog niet eens het ergste, als die maar op een goed formaat opent, en er geen IE menu is maar wel scrollbar
en hoe doe ik dat dan Andre dat resize to??
en hoe doe ik dat dan Andre dat resize to??
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 21:19 ]
on (release) {
getURL("javascript:MM_openBrWindow('popup.htm','popup','width=200,height=200,scrollbars=1,menubar=0')");
}
getURL("javascript:MM_openBrWindow('popup.htm','popup','width=200,height=200,scrollbars=1,menubar=0')");
}
Verwijderd
MM_openBrWindow?
niet gewoon window.open?
niet gewoon window.open?
code:
1
2
3
| on (release) {
getURL("javascript:window.open('popup.htm','popup','width=200,height=200,scrollbars=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,toolbar=no,resizable=no')");
} |
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 21:29 ]
Maar dan nog, er zijn meer browsers dan IE, en die doen niet aan no resize / no status-menu bar 
(dat kan je iig uitzetten).
vv--- dat komt door popup killers... het is en blijft een dood ordinaire popup
(dat kan je iig uitzetten).
vv--- dat komt door popup killers... het is en blijft een dood ordinaire popup
[ Voor 24% gewijzigd door krvabo op 09-09-2004 21:52 ]
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Probleem blijft dat die pop up die je aan roept via flash het bij een hoop mensen niet doet, ik heb het namelijk al geprobeerd en dan klik ik en dan komt die pagina niet, heel raar bij mij thuis doet die het wel maar bij ieder ander niet dus ik wil eigenlijk gewoon alleen die GetUrl doen en dan in de html de size code en zo zetten
Verwijderd
in html pagina:
in flash:
het kan natuurlijk dat het niet werkt door een popup-blocker.
dexus
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <javascript type="text/javascript">
<!--
function popup() {
window.open('popup.htm','popup','width=200,height=200,scrollbars=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,toolbar=no,resizable=no')
}
//-->
</script> |
in flash:
code:
1
2
3
| on (release) {
getURL("javascript:popup()");
} |
het kan natuurlijk dat het niet werkt door een popup-blocker.
dexus
Verwijderd
daarbij heb je wel een probleem met popupblockers,
je sluit de pagina af en er komt geen popup
dan heb je niets meer...
daarom vind ik het ook niet echt een goede oplossing
denk dat je beter aan kan geven dat je een popup opent
Mooi is het inderdaad niet. Maar het mag duidelijk zijn dat er dus best wel wat mogelijk is.Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 22:39:[...]daarbij heb je wel een probleem met popupblockers,
je sluit de pagina af en er komt geen popup
dan heb je niets meer...
daarom vind ik het ook niet echt een goede oplossing
denk dat je beter aan kan geven dat je een popup opent
Overigens zou je in vervolg op mijn linkje eerst kunnen controleren of de popup wel daadwerkelijk geopend is. zoniet toon je de pagina in het huidige venster.
Verwijderd
ja sorry, ik ben nogal slecht met php,
daarom weet ik niet wat (!empty($_GET['open'])) betekent.
controleert dat of open een bestaande functie is ofzo?
daarom weet ik niet wat (!empty($_GET['open'])) betekent.
controleert dat of open een bestaande functie is ofzo?
Hmmz, zoiets 
$_GET['open'] is een variabele uit de URL (index.php?open=blaat). empty is een functie die (dacht ik) kijkt of een variabele niet leeg is (index.php?open=). De ! aan het begin geeft aan dat de statement moet worden omgedraaid:
als( $_GET['open'] niet leeg is )
Verder hebben we ook een manual
$_GET['open'] is een variabele uit de URL (index.php?open=blaat). empty is een functie die (dacht ik) kijkt of een variabele niet leeg is (index.php?open=). De ! aan het begin geeft aan dat de statement moet worden omgedraaid:
als( $_GET['open'] niet leeg is )
Verder hebben we ook een manual
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Pagina: 1