Toon posts:

[XP] Spin doctor neemt niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb hier een nogal oud programma: easy cd creator 4.x. Ik heb deze een aantal jaar geleden gebruikt om m'n Lp's mee op te nemen en dat ging allemaal prima.

Nu wil ik dat lange tijd weer is gaan doen, dus ik installeer Spin doctor weer( dat oude programma) want dat beviel me destijds heel goed.
Ik heb me platenspeler op een versterker aangesloten en die weer via Line-In op de computer. Ik hoor hem ook gewoon spelen als ik hem open zet.

Het probleem is dat Spin doctor dus dat geluid niet hoort, en ik zet het programma wel op de stand dat hij moet kijken naar line-in maar hij 'hoort' gewoon niks.

Ik heb al is gekeken naar sound forge maar daar begreep ik niet veel van.

weet iemand hoe ik dit probleem met spin doctor kan oplossen?
bedankt
Daaf

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:28
waarschijnlijk probeerd hij via de microfoon op te nemen. ik weet zo even niet of je nou in de windows instellingen de microfoon moost disablen, of in de programma-instellingen "What U Hear" of "Line-in" te selecteren. Maar probeer het allebei maar

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Topicstarter
OnTracK schreef op 09 september 2004 @ 21:07:
waarschijnlijk probeerd hij via de microfoon op te nemen. ik weet zo even niet of je nou in de windows instellingen de microfoon moost disablen, of in de programma-instellingen "What U Hear" of "Line-in" te selecteren. Maar probeer het allebei maar
ja oke ik zal het ff gaan proberen
Thnx!!