ext harrdisk loopt vast door usb 1

Pagina: 1
Acties:

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:41
Ik moet voor iemand een paar 1000 mp3 bestanden op een ext usb2 harddisk over zetten .
De schijf word wel herkend ik krijg alleen een melding dat het een trage usb1 poort is.
bij het kopieeren van de bestanden gaat het erg traag en na ~30 bestanden loopt de boel vast.
win xp ,maxtor one touch
kan dit niet vanwege de usb1 poort moet ik juist een usb 2 poort hebben ?

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:20

Sosabowski

nerd

usb is allleen trager dus dat mag niet uitmaken.
Probeer het eens met een tooltje als TotalCopy

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

dat zal het probleem niet zijn, heb ik hier ook weleens gedaan (30gig overzetten via usb1, 200.000 bestanden+)

het lijkt me eerder dat de schijf gewoon kapot is oid.
laat chkdsk eens over het schijfje heen gaan
chkdsk /r schijfletter:

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
had ik ook eens bij een maat van me , met mn usb case,

bleek aan zn VIA usb drivers te liggen :/

404 Signature not found

Verwijderd

probeer anders Syncback (http://www.2brightsparks....ftware/SyncBack_Setup.zip), heb hiermee ook al op een PC 80Gb mp3's via USB 1.1 gekopieerd gekregen. Die kijkt wat reeds op de bron staat, of het gewijzigd is of niet en kopieerd dan.

Maar eerst drivers en dergelijke eens nakijken, of eens volstampen met een USB 2.0 PC. Als dat lukt weet je tenminste of de schijf goed werkt ;)

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:41
Aan de harddisk zal het niet liggen die kwam nieuw uit de doos maar ik zal eens wat van de progjes proberen zodra ik de harddisk weer hier heb.
Hij staat nu bij de eigenaar en die zij dat hij wel goed was.

Bedankt voor de reacties.
Pagina: 1