Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
als ik een 2e monitor aansluit heb ik gewoon een 2e desktop, dus als ik een vensnter maximaliseer gebeurd dat op de monitor waar ik dat doe.
[ Voor 15% gewijzigd door ThaHandy op 09-09-2004 21:26 ]
Dat vind ik heel vaag, want bij mij werkt het ook gewoon maar alleen zodra ik een venster maximaliseer rekt het venster zich uit in beide schermen.ThaHandy schreef op 09 september 2004 @ 21:22:
ik heb hier ook win2k met een ati9700p
als ik een 2e monitor aansluit heb ik gewoon een 2e desktop, dus als ik een vensnter maximaliseer gebeurd dat op de monitor waar ik dat doe.
En wat staat er trouwens voor resolutie bij jouw (als je over het ATI logo gaat rechts onder ) bij mij staat er 2048 x 768, terwijl er in eigenschappen gewoon 1024x768 staat
[ Voor 18% gewijzigd door Hari-Bo op 09-09-2004 21:28 ]
2e = 1024*768 btw
heb je "weergave" al geprobeerd in geavanceerd?
[edit]
ik heb ff geprobeerd, maar wat jij hebt nl. dat "vertical spanned mode" krijg ik dus weer niet voormekaar
[ Voor 54% gewijzigd door ThaHandy op 09-09-2004 21:40 ]
De eerst monitor(linker) heb ik primair staan (het ronde pictogram) en de tweede monitor heb ik doorlopend bureaublad gemaakt (pictogram pijltje naar rechts).
ff [img=600] ofzow gebruiken, dit is "layoutvernuekerij"
en idd installeer die ATI drivers
[ Voor 43% gewijzigd door ThaHandy op 09-09-2004 22:07 ]
[img]http://home.quicknet.nl/qn/prive/h_bos/plaatje.gif[/img]
[ Voor 60% gewijzigd door G33rt op 09-09-2004 22:55 ]
Ga eens naar www.ati.com en download de nieuwste Catalyst drivers, installeer het en ga weer naar je windows props... alles zal duidelijk worden
[ Voor 4% gewijzigd door gavro op 09-09-2004 22:03 ]
Maar anyway, weird.... Als je de Catalyst control panel start (ik neem aan dat je in dit geval ook .NET framework hebt geinstalleerd, anders werkt heel die meuk zoiezo niet) kan je desktop2 ook _niet_ inschakelen ?
Edit:
Nog wat... heb jij wel zeker win2000 PRO, en niet advanced server ofzo? Staat in je display properties onder settings/advanced/troubleshoot je hardware acceleration wel op Full ?
[ Voor 25% gewijzigd door gavro op 09-09-2004 22:59 ]