Toon posts:

TFT Keuze, poging 2...

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob; waarom denk je dat ik deze vraag stel? Ik heb al diverse reviews gelezen en twijfel nog steeds. Zou 't een grote moeite zijn om dit topic daarom gewoon open te laten? Alvast bedankt. _/-\o_

Door Pollewob (Moderator V&B) - donderdag 09 september 2004 19:42

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Ga ajb eerst even zelf op zoek naar reviews etc

badWire

Door badWire - donderdag 09 september 2004 19:40

Hallo,

Ik wil binnenkort een nieuw TFT scherm gaan kopen, 19 inch. Nu twijfel ik tussen 3 merken:

Philips 190b5cs
Iiyama 481-s
HP L1925

Wat zijn jullie ervaringen met één van deze schermen of wat kunnen jullie aanraden?

Alvast bedankt voor de hulp.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 20:17 ]

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:37

aapelite

Do the kirby!

Bij ons in de winkel staat die philips monitor. Ik vind hem zelf vrij onscherp, ook op zijnnative resolution, verder heeft hij alleen een analoge aansluiting geloof ik en dat maakt in het geval van dit scherm denk ikwat verschil.

Het is trouwens niet helemaal de bedoeling dat je na het sluiten van een topic gewoon weer een nieuwe opend :)

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-08 18:06

Just_I

What did you just say?

Wat Pollewob bedoeld (denk ik) is dat je wat meer onderzoek moet doen en als je dat al gedaan zou hebben dat je het ook aan ons verteld. Voor de rest is het ook handig om te weten wat je eisen zijn aan de monitor en welke voorkeur je op dit moment hebt.

* Just_I heeft twee weekjes terug een Philips 170B5CS gekocht en is er tot dusverre nog heel erg tevreden mee :)

Over die schermen kan ik je verder weinig vertellen.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Topicstarter
Misschien was ik ook iets te kort met mijn verhaal... :)

Mijn voorkeur gaat uit naar de Philips omdat de meeste recenties die ik gelezen heb erg positief waren. Alleen het enige waar ik aan twijfel is de verversingssnelheid van 25ms. Nu speel ik niet vaak spelletjes, maar als ik dat doe wil ik natuurlijk wel een redelijk beeld hebben. Op de B en P serie van de Philips monitoren zit trouwens zowel een VGA als DVI aansluiting. Alleen de S serie heeft alleen een VGA aansluiting.

De Iiyama is volgens mij meerdere malen als beste uit 'de test' gekomen, en van de HP weet ik niet zo veel (behalve dat er een aantal op mijn werk staan en die volgens mij wel goed presteren).

Kortom; als je met 25ms nog redelijk spelletjes kunt spelen ga ik waarschijnlijk voor de Philips.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 20:55:
Misschien was ik ook iets te kort met mijn verhaal... :)

Mijn voorkeur gaat uit naar de Philips omdat de meeste recenties die ik gelezen heb erg positief waren. Alleen het enige waar ik aan twijfel is de verversingssnelheid van 25ms. Nu speel ik niet vaak spelletjes, maar als ik dat doe wil ik natuurlijk wel een redelijk beeld hebben. Op de B en P serie van de Philips monitoren zit trouwens zowel een VGA als DVI aansluiting. Alleen de S serie heeft alleen een VGA aansluiting.

De Iiyama is volgens mij meerdere malen als beste uit 'de test' gekomen, en van de HP weet ik niet zo veel (behalve dat er een aantal op mijn werk staan en die volgens mij wel goed presteren).

Kortom; als je met 25ms nog redelijk spelletjes kunt spelen ga ik waarschijnlijk voor de Philips.
Ga dan gewoon naar een winkel en kijk voor jezelf of je de refreshrate acceptabel vind.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Wat zijn jullie ervaringen met één van deze schermen of wat kunnen jullie aanraden?
Een topic openen nadat je vorige is dichtgegaan is niet de bedoeling, mail in dat geval even de moderator. Deze gaat ook dicht, omdat audio zowel als video (waaronder monitoren vallen) extreem persoonlijk zijn qua smaak en voorkeur. De een vindt iets prachter, de ander vindt datzelfde volkomen puin. Ga dus zelf zoals RoamoR zegt naar de winkel, kijk, en vergelijk. Het wordt het allerbelangrijkste onderdeel qua interface met je computer, zelf ermee aan de gang dus. Advies vragen heeft geen zin, iedereen vindt wat anders.

Het gaat erom wat jij vindt, simpel. Succes met je keuze :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.