[XP SP2] IE wil bestanden niet meer volledig downloaden!

Pagina: 1
Acties:

• maspro
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb gister een clean install gedaan van Windows XP met SP2. Nu heb ik af en toe het volgende probleem:

Twee voorbeelden:

Ik wilde de nieuwste versie van MSN Messenger downloaden, dus ik ga naar www.msn.nl en klik op de download link om MSN 6.2 te downloaden. Voila IE gaar vervolgens met +/- 500 KB/sec downloaden, aangezien MSN maar een paar MB is zou dit zo gebeurt moeten zijn. Maar vervolgens blijft die steken bij 96% en gaat dan niet meer verder.

Op een andere site bleef die half steken, bij 98% ging die toen ineens echt heel langzaaaam downloaden, terwijl die toch echt 481 KB/sec aangaf.
Ik moet dan het download venster sluiten het bestand vervolgens opnieuw downloaden, waarna die vervolgens verder gaat waar die gebleven was, dus hij begint niet helemaal overnieuw.

Deze vage download problemen had ik voor SP2 nooit. Het logboek geeft verder ook niks aan, ik heb verder ook geen foutmeldingen.

Verwijderd

kijk eens bij temporary internet files.... (hoe je het ook mag schrijven :P ) misschien dat het bestand daar ergens opgeslagen staat

Verwijderd

Misschien heeft het iets te maken met dat het bestand op virus gescanned wordt?!

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:21

Corpii

Le Tostie

dan mag het niet zo lang duren, of je moet wel een heel slome computer hebben

• maspro
  • Niet online
Mijn Specs:

AMD Athlon XP 2200+ @ 1833 Mhz 333 Mhz
1 GB Corsair 333 Mhz XMS Low Latency RAM
Asus A7N8X-Deluxe rev 1.04 Mainbord
Leadtek Geforce 4 Ti4600 128 MB ViVo
2x Maxtor 120 GB SATA 7200 RPM 8 MB Cache
1x Western Digital 200 GB ATA100 7200 RPM 8 MB Cache
NEC 1300a DVD -/+ Rewriter
Lite-On 16x DVD speler
Lite-On 32x12x40x CD-R Rewriter

Voor zover van toepassing heeft alle hardware de recentste firmware/bios versie.

Dus aan de snelheid van me pc zal het niet liggen

• maspro
  • Niet online
Iemand nog andere ideeen??

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Internet Explorer horen thuis in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook verplaatsen naar Software Algemeen. Verder - het kicken van je topic (reageren in je topic als je zelf de laatste reply hebt geplaatst) binnen 24 uur zien we liever niet :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• iMuchacho
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:08
Nope,.....sorry heb geen id waar dit aan zou kunnen liggen!!
(M'n Win 2000 SP4 heeft dit probleem ook wel eens!!!)
maar ik zou aanraden (Als je 't Heb!!!) Om Norton WinDoctor een Systeemscan te laten doen!

Journey to the city unscathed

Pagina: 1