Vandaag mn nieuwe videokaart (Msi Fx5200-TD128) binnen gekregen. Pctje open, gf 2mx dr uit, fx5200 dr in, en pc aan. Daar begon het al, pc startte niet op. Vastloper bij bios/post. Nja, tis allemaal overgeklokt, dus dan maar ff terug zetten. Bios reset gedaan via jumpertje. Daarna kon ik de bios weer in. Voor het laatst trouwens. Zodra bios helemaal is ingesteld, en ik reboot weer kan ik dr niet meer in. Krijg een mooie knipperende cursor, en thats it. Zijn dr bugs bekend tussen de MSI Fx5200 TD128 en de Abit NF7-S rev2? Kon op google en got niks vinden..
2e probleem is de tv-out die met geen mogelijkheid aan wil. 6 verschillende drivers geprobeerd, van nvidiadrivers tot aan msi drivers. Tvtool hielp ook niet. Tv wordt gewoon niet herkend. Als ik dan het vinkje bij "tv wordt niet herkend" aanzet, ziet ie de tv wel (zegt ie) maar nog krijg ik geen beeld...
Specs:
Abit NF7-S rev 2
Xp2400+ @ 2.1 Ghz
512 Mb Kingston
Win xp sp2
2e probleem is de tv-out die met geen mogelijkheid aan wil. 6 verschillende drivers geprobeerd, van nvidiadrivers tot aan msi drivers. Tvtool hielp ook niet. Tv wordt gewoon niet herkend. Als ik dan het vinkje bij "tv wordt niet herkend" aanzet, ziet ie de tv wel (zegt ie) maar nog krijg ik geen beeld...
Specs:
Abit NF7-S rev 2
Xp2400+ @ 2.1 Ghz
512 Mb Kingston
Win xp sp2