Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Lock = verslechtering

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-11 21:11
Tot mijn ergernis kon ik geen goedkopere prijzen meer toevoegen doordat de meeste goedkopere webshops een lock hebben. Wat dus inhoud dat je van die winkel geen product kan toevoegen of een prijs kan aanpassen.

Als de winkels zelf hun produkten zouden updaten zou het natuurlijk perfect zijn. Maar daar zijn (de meeste?) blijkbaar niet commercieel genoeg voor. |:(

Resultaat in praktijk: Veel producten en bijbehorende (goedkope!) prijzen komen niet in de pricewatch.

Nu begrijp ik het idee achter die lock natuurlijk, geen misbruik meer, maar het nieuwe probleem (minder geupdate) is veel groter. Jammer dat tweakers.net gevallen is voor het geld van de webshops. Maar hieraan gaat de PW dus aan ten onder.

Het excuus dat tweakers.net daar niks aan kan doen dat de shops het niet zelf updaten is natuurlijk onzin. Je laat je pricewatch toch niet vernagelen door de shops? zoeken naar een andere oplossing dus!

Nu: gat in de markt; wie maakt een goeie pricewatch. www.prijsindex.net vind ik ook niet geweldig.

[ Voor 46% gewijzigd door smokey op 09-09-2004 19:41 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Lees ook [rml][ PW] Prijzenlock toevoeging of ondergang?[/rml] eens door :) . Stond nog in de topiclisting.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zoals Harm al zegt is dit al uitgebreid aan de orde geweest. Om de hoeveelheid shops locked nog geen 10% van de shops de prijzen, er zijn dus nog genoeg shops over waar je zonder problemen je de prijzen van kunt submitten. :)

Aangezien je verder niets nieuws te melden hebt, gaat dit topic ook dicht.

Dit topic is gesloten.