It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.
Volgens mij heeft die titel nog steeds moderator-aandacht nodig.Dan zou zo'n topictitel veranderd worden in: Heelp winxp verneukt! Ziet er toch een stuk beter uit
. . . . . Youp.net . . . . .
Lijkt me dus lastig dit te doen of niet? Ik denk dat er meer cons aan zitten dan pros... (vandaar dat op mijn forum deze functie ook uit staat, want het werkt niet helemaal lekker).
[ Voor 12% gewijzigd door Nik op 09-09-2004 19:34 ]
maar een beetje kansberekening maken of het netjes of irritant is, lijkt me niet zo moeilijk
en natuurlijk een "Always allow" sectie....
. . . . . Youp.net . . . . .
Verwijderd
Misschien dat een linkje naar Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) erbij wel handig is als een user toch gewezen gaat worden door een script op zijn CAP's in titels
hm, je bedoelt, caps in titel -> redirect naar regels. ? Das opzich wel een net idee.Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 19:38:
Slechte titels zijn meestal ook slechte topics en een prachtig uithangbord voor een moderator bezoekje
Misschien dat een linkje naar Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) erbij wel handig is als een user toch gewezen gaat worden door een script op zijn CAP's in titels
PSN: DutchTrickle PVoutput
Een bepaald marge zou denk ik we toe te voegen zijn. Het nutteloze mededelingentopic bevat alleen maar een paar caps-tekens. Dus zou er een check in moeten zitten of er extreem veel caps-tekens in staan. Bij bijvoorbeeld 80% ofzo, dan word het hersteld... Kweenie, maar misschien is het een optie?
It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.
Als je je forum zo moet bouwen om overdreven titels van de users te "fixen" kun je beter proberen de users te veranderen.... imo
Het zou gewoon niet nodig moeten zijn op een forum als GoT.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Heb je net een lange TS geschreven voor "Het grote <vul wat in> topic deel XXX", verlies je de hele tekst omdat het niet gepost wordt en je doorverwezen wordt naar de regels. Lekker handig.Maverick schreef op 09 september 2004 @ 19:42:
hm, je bedoelt, caps in titel -> redirect naar regels. ? Das opzich wel een net idee.
Eerder iets als een popup bericht (JavaScript) die aangeeft dat overvloedig gebruik van hoofdletters en leestekens is gedetecteerd, en de vraag of je door wil gaan met posten. Lijkt me een stuk minder frustrerend.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Mee eens, maar het gebeurt nou eenmaalXanderH schreef op 09 september 2004 @ 19:59:
Lijkt me een slecht plan...
Als je je forum zo moet bouwen om overdreven titels van de users te "fixen" kun je beter proberen de users te veranderen.... imo
Het zou gewoon niet nodig moeten zijn op een forum als GoT.
CPU kapot of niet??????? help?
[rml]EEN MAP ONTOEGANKELIJK MAKEN IN [ XP] PROF[/rml]
TWEAKERS IS EEN FUCKING SEKTE!!!
GODVERDOMME! INBRAAK...
MEGA WINDOWS PROBLEEM !?
IK BEN HET ZAT
om maar eens een voorbeeldje te noemen
De gemiddelde computergebruiker leest popups niet.
Het handmatig moeten doen is een veel betere oplossing. Moderators kunnen op die manier meteen het kaf van het koren scheiden. (iemand die met zo'ntopictitel zijn eerste topic opent hoeft er niet op te rekenen dat hij heel veel gekke dingen kan doen).
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.
![]()