Toon posts:

geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,

Ik was vanmiddag aant surfen, en opeens slaat mn pc zomaar af. Ik start hem opnieuw op en ik heb geen beeld meer. Ik heb dat al eens eerder gehad en toen had ik naar lang kutten opeens weer beeld. Nu echter niet. Ik heb alles al geprobeerd. Stof wegblazen, videokaart goed aandrukken, Moederbord resetten (dmv batterij uurtje eruit laten), niets helpt. Mn buurman heeft sinds vandaag heel toevallig hetzelfde probleem. Als hij na een tijdje op de esc knop begint te rammen zit hij opeens in windows. Heel vreemd allemaal. Is het misschien een virus? Is mn videokaart naar de filistijnen? (lijkt me vreemd want ik heb dit probleem al eens eerder gehad en toen deed alles het weer)

Kan iemand me helpen?

p.s. in de search vond ik ook niets wat mij verder kan helpen...

Verwijderd

Ik was vanmiddag aant surfen, en opeens slaat mn pc zomaar af
Volgens mij sloeg die af vanwege de warmte v.d. CPU
Mn buurman heeft sinds vandaag heel toevallig hetzelfde probleem
Kan toeval zijn, maar ik denk eerder aan een virus

Als ik alles zo bij elkaar bekijk (jij en je buurman zelfde probleem): stroomstoring/piek?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 19:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
mn buurman heeft het vanaf gisteravond en die warme cpu lijkt me sterk, ik heb zo'n programmatje dat me waarschuwt zo gauw de temp boven de 40 graden ofzo zit (ik zit meestal rond de 30), dus ik denk niet dat dat het is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 19:32:
mn buurman heeft het vanaf gisteravond en die warme cpu lijkt me sterk, ik heb zo'n programmatje dat me waarschuwt zo gauw de temp boven de 40 graden ofzo zit (ik zit meestal rond de 30), dus ik denk niet dat dat het is.
misschien een andere videokaart proberen?

Verwijderd

krijg je dan wel je boot-splash te zien?
ik bedoel, valt t scherm weg op het moment dat je normaal gesproken het windows Welkom scherm zou moeten zien?
In dat geval zou je, via DOS, in system.ini de term "explorer.exe" wijzigen in "regedit.exe", zodat je in het register kunt kijken wat er geladen wordt bij het opstarten van windows, misschien dat je daar iets vindt dat afwijkt van wat je gewend bent...

suk6

Verwijderd

Topicstarter
ik befrijp wat je bedoelt, maar ik heb helemaal geen beeld, vanaf dat ik um aanzet niet :(

so I guess I'm fucked

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 19:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 19:47:
ik befrijp wat je bedoelt, maar ik heb helemaal geen beeld, vanaf dat ik um aanzet niet :(

so I guess I'm fucked
als het probleem zich ook voordoet met een andere videokaart.... dan denk ik toch tot je mobo dood is :/
Pagina: 1