Sinds ik 2 partities heb geformatteerd met Partition Magic, begint hij telkens opnieuw deze 2 partities te scannen als ik m'n pc opstart. Normaal doet hij dit 1 keer meteen na het formatteren van die partities, kan er iemand me hiermee helpen? Ik heb al eens de partities nogmaals geformatteerd, in de hoop dat het dan zou stoppen, maar spijtig genoeg niet. Is dit niet gewoon een regeltje in de boot.ini of zo dat je kan verwijderen?
Ik heb dat eigenlijk nog nooit zien gebeuren? Op welk moment scant PM precies je partities? Voordat Windows wordt gestart; of daarna? Heb je al gekeken of er wellicht een patch beschikbaar is? Welke versie van PM en Windows hebben we het trouwens over?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Vreemd hé? Ik dacht al dat het niet echt een veel voorkomend probleem was, want de search hier leverde niets op... Maar ik heb het al opgelost, heb die 2 partities ff gedelete, dan opnieuw opgestart (als ze er niet zijn, kan hij ze ook niet scannen) en ze terug aangemaakt. En dan maar ineens ff een patchke op PM gezwierd.