Dat wil ik dus doen. MAAR dit is een schoolproject, dus het gebruiken van een simpele videocamera met tape is uit den boze. Ik wil dus een mini camera gebruiken met kleur en geluid. bulletcam achtig iets. Het signaal die daaruit komt zou dus moeten opgeslagen worden op iets OF gedigitaliseerd worden om dan te laten opslaan op een laptop in een rugzak.
Anders zou het ook leuk zijn om een ander opslagmedium te gebruiken SD kaartjes ofzo zodat de boel klein blijft en dan aan te sluiten is op de PC.
Kan iemand me hier aan schema's helpen?
en jaaaa ik heb gezocht op google; alle artikelen die ik daar heb gevonden werken anders, ze gebruiken een kleine cam op de helm met composiet vid. out, dat gooien ze aan een videocamera die alles optaped. Dit wil ik dus niet.
alsvast bedankt
Anders zou het ook leuk zijn om een ander opslagmedium te gebruiken SD kaartjes ofzo zodat de boel klein blijft en dan aan te sluiten is op de PC.
Kan iemand me hier aan schema's helpen?
en jaaaa ik heb gezocht op google; alle artikelen die ik daar heb gevonden werken anders, ze gebruiken een kleine cam op de helm met composiet vid. out, dat gooien ze aan een videocamera die alles optaped. Dit wil ik dus niet.
alsvast bedankt