Nieuwe moederborden van Asus

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:43
Ik wilde een nieuw systeempje aanschaffen, en heb eigenlijk altijd met een Asus bordje gedraaid dus wil er nu het liefst ook weer eentje van hebben.
Maar wat schetst mijn verbazing als ik op de asus site kom, dat er helemaal geen bordjes meer zijn zonder raid.
Of heb ik dat nu mis? ik heb namelijk het liefst een bordje zonder omdat ik er toch geen gebruik van maak

Verwijderd

wat maakt het uit, zoveel prijs verschil is er toch niet?

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:54

De Nelis

en anders maar niet...

Je hebt zelf de keuze om raid te gebruiken op deze borden. Je kunt het uitschakelen in de bios :D En idd om de prijs hoef je het niet te doen.

[ Voor 19% gewijzigd door De Nelis op 09-09-2004 18:35 ]

time is infinite, but each week is ten hours short..

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:12
met een jumper kan je je raid controller uitschakelen, geen probleem dus :P

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:20
Tegenwoordig zijn de chipsets al voorzien van RAID functionaliteit, zodat je zelfs zonder extra on-board RAID chip bijna niet meer onder deze feature uitkomt. Zou me er vooral niet druk om maken, 't is niet zo dat je het móet gebruiken :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Even vraagje tussendoor. Ik wil een nieuw mobo kopen de AOPEN AK77 - 8Xn in de specificaties op www.aopen.com Staat dat hij agp 8* ondersteund. Mijn vraag is ondersteund dit moederbord dan ook wel agp 4*??? Heb namelijk een GeForce 4 ti4200 agp 4*. Leek me onzinnig om hier een topic voor te openen vandaar. ;)

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

vingerfrits schreef op 09 september 2004 @ 19:07:
Even vraagje tussendoor. Ik wil een nieuw mobo kopen de AOPEN AK77 - 8Xn in de specificaties op www.aopen.com Staat dat hij agp 8* ondersteund. Mijn vraag is ondersteund dit moederbord dan ook wel agp 4*??? Heb namelijk een GeForce 4 ti4200 agp 4*. Leek me onzinnig om hier een topic voor te openen vandaar. ;)
FAQ, backwards compatible enzo...

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

MadMarky schreef op 09 september 2004 @ 19:13:
[...]

FAQ, backwards compatible enzo...
hmmm waar kan ik die vinden. heb wel de faq gelezen van processors, mobo´s en geheugen maar daar kan ik het niet vinden. Mijn vraag is ook simpel kan een agp 4* kaart ook op een 8* agp slot. Heb nu een 2* agp slot en daar kan hij wel in. Maar kan 4* ook op 8* :?

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

vingerfrits: topickaping is niet netjes :/ Voor elk op zichzelf staand probleem behoor je een nieuw topic te openen, maar niet voordat je inzet hebt getoond en research pleegt. Nogmaals: neem rustig de [faq]registratievoorwaarden[/] en alle onderliggende linkjes door :)

Henkpaulus heeft onderhand wel genoeg informatie gekregen :) Dit topic gaat dicht om verder misbruik door vingerfrits te voorkomen.

[ Voor 40% gewijzigd door BalusC op 09-09-2004 20:38 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.