Goeiemorrege
Even stuk voor stuk:
Het is wel mooi dat ze waterstof hebben gevonden dit kan gebruikt worden om een ruimte schip (sateliet) van meer brandstof te voorzien.
Nou, dit is toch wel het schoolvoorbeeld van flauwekul

Het heelal bestaat voor zo'n 97% uit waterstof, maar dat je ergens waterstof vindt wil niet zeggen dat de dichtheid het verzamelen voor ruimteschepen toelaat - en als dat al zo is komt dat doorgaans doordat het spul in een ster zoals onze zon zit. En ook daar is het lastig bijeen te garen. De stap van radiospectrografie naar brandstof verzamelen is veel te groot om zonder meer te maken, en een ruimteschip is nog geen satelliet en omgekeerd, en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Beetje klok-klepelverhaal, en dus een terechte +0.
Ati zou stoppen met het maken van eigen videokaarten en zou de kaarten alleen verkopen als oem aan bedrijven zoals asus, club3d enzovoort.
Vind het een beetje vaag nieuws dus.
Dit snap ik niet: eerst herhaal je wat er in het artikel staat, vervolgens zeg je dat het "dus" vaag nieuws is en als je dan naar 0 wordt gemod klaag je ook nog 'ns over slechte moderatie - wat mag, maar dan wel in dit forum en niet op de FP. Een terechte +0.
Ik vind de foto's niet eens zo heel speciaal de rendering misschien wel maar om nou te spreken van een nieuwe verbeterde plaatjes vind ik het wat tegenvallen.
Ik vind het vooral knap hoe jij op basis van een paar lores screenshots uitspraken over de rendering kan doen, en aangezien dat nota bene je negatieve oordeel tegenspreekt, vind ik hier een +0 niet onterecht.
Wat een onzin om dit op de frontpage te zetten. Kijk de got forum's na en je ziet wel betere dingen.
De inhoudelijke opmerking erboven kan ik niet beoordelen (wellicht staat daar iets nuttigs in - maar het ziet eruit als een mening, verpakt als feit), maar dit wel: op de FP wordt niet gediscussieerd over het nut van FP-artikelen, daar is LA voor. Bovendien is je opmerking volstrekt ononderbouwd: geef linkjes naar GoT, nou moeten we je maar op je woord geloven. Daar heeft niemand iets aan. En dan nog: als er "wel betere" dingen op GoT besproken worden, wil dat niet zeggen dat we het op de FP niet over deze twee mogen hebben. In de koude oorlog zou zulke taal "subversief" zijn genoemd

en de post staat voor mij goed op +0.
Deze post citeer ik niet eens, want hier heb je volkomen gelijk: het is géén first post, wél informatief (al is 'ie flagrant in tegenspraak met
deze en maken de respondenten gehakt van je stelling

) en de post hoort onder geen beding op -1. Daar heb ik 'm dus ook even vanaf gehaald. Of het draadje nog van voldoende nieuwe feiten wordt voorzien dat 'ie interessant genoeg gevonden worden om weer boven 0 te komen ligt voornamelijk aan jou en de moddemocratie - vooralsnog ziet het ernaar uit dat mensen geen zin in dit subdraadje hebben, en is +0 dus een niet onterechte score.
Het valt dus redelijk mee met de beoordelingen: misschien niet leuk om te horen, maar daar kan ik ook niks aan doen. Ik wil je wel meegeven dat posts waar wat meer aandacht aan is besteed - ik dacht dat "meese" een merk moederborden was toen ik het voor het eerst las

- vaak iets hoger worden ingeschat; en dat je écht meer aan onderbouwing en achtergrondinformatie moet doen (
En wat is MCR? -> zou ik ook wel willen weten

).
Tot slot had je hier best een eigen topic voor mogen openen, omdat je nergens een onterechte troll of flamebait hebt gescoord - wel die ene fipo, maar dit ziet er een beetje uit als topickaping, nofi

Check in elk geval even de
TMF FAQ en just keep trying. We stellen hier *elke* constructieve bijdrage op prijs. Of dat in de moderatie tot uiting komt is en blijft natuurlijk een tweede
edit:
Missed one:
deze heeft idd een trollmoderatie gekregen, maar is daarmee niet onder 0 gekomen - wel slordig, maar imo is dat niet zo erg als een post die wel onterecht onder 0 wordt gezet. Het maakt je post iig wel wat meer ontopic dan ik eerst dacht

[
Voor 10% gewijzigd door
Rataplan op 12-09-2004 01:02
]