Toon posts:

WMP crasht na afspelen 1 film in lijst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, de situatie is als volgt:

Microsoft Windows 2000
Service Pack 4
WMP 9.00.00.3128

Wanneer ik een bestandje heb afgespeeld (film) en mediaplayer wil naar het volgende bestand gaan crasht het geheel. Computer wordt keihard gereboot. Dit is dus alleen als er meerdere bestanden in de lijst staan en mediaplayer dus naar het volgende bestand wil gaan.

Bij muziek is het niet het geval en ook bij het herhalen van 1 film (repeat/loop) crasht ie niet... beetje vaag allemaal.

Mediaplayer is al opnieuw geinstalleerd... zonder resultaat. Afspelen in andere players als winamp geeft geen problemen. Iemand met enig idee waar ik de oorzaak moet zoeken? Een format c: en/of reinstall lijkt meteen zo rigoreus. Tnx alvast iig.

• De Bij
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Tsjaa. zoals je het zo zegt is het dus ook geen codec probleem of iets dergelijks, maar zit het hem daadwerkelijk in de mediaplayer installatie.
Misschien mediaplayer classic eens proberen?

check mijn webshop!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-08 15:08

CaDje

Framedrops for life

of wmp 10 ?

Verwijderd

Topicstarter
Tnx voor de reacties maar ja, een andere player gebruiken is meer het omzeilen van het probleem en niet het oplossen. En mediaplayer 10 is trouwens (voorlopig) alleen voor windows XP voor zover ik weet dus dat gaat ook niet helemaal werken.

Ach ja, ik kijk en piel nog even verder maar als iemand nog ideeen heeft... graag :)