Toon posts:

vraag over YAMAHA MG16/4

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ben van plan YAMAHA MG16/4 aan te schaffen heeft precies de opties die ik zoek en is ook niet zo duur... 299,-

Ik lees er over dat het een goed ding is, en ook dat ie best gaar schijnt te zijn....
dus daar kom ik niet verder mee

iemand hier met advies????

Verwijderd

Wat moet ik kopen?
Uiteraard wil je graag weten wat anderen van jou keuze vinden, maar tweakers zijn een onzeker volkje Dit blijkt wel uit het grote aantal "wat moet ik kopen" vragen die dagelijks voorbij flitsen in AV. Om het een beetje leuk te houden voor andere bezoekers dient je openingspost wat uitgebreider te zijn dan: "ik heb 300 euro en ik wil een DVD speler, welke raden jullie me aan". Ook het beperken van de keuze tot 2 of 3 modellen is niet voldoende. Je zal in je openingspost duidelijk moeten aangeven hoeveel je te besteden hebt, wat je zoekt, wat je eigen voorkeuren zijn, wat je ondertussen zelf al hebt ondernomen, welke typen je zelf al hebt gevonden en aangeven wat je zelf vind dat de sterke/zwakke punten van die bepaalde typen zijn en waarom je nog twijfelt over die types.
Een regel is: ga eerst naar de winkel en ga daar informatie inwinnen. Je hebt daar de apparatuur op een rijtje staan en wanneer je in een goeie winkel bent, lopen er ook mensen rond die over de nodige kennis beschikken. In AV zijn we je graag te hulp bij het verkrijgen van informatie om je beslissing te kunnen nemen. Uiteindelijk moet je zelf beslissen, wij doen dat niet voor je. Daarom is het ook belangrijk dat je zelf al op zoek bent geweest, in AV kan je terecht voor net dat laatste beetje informatie. Av is dus de laatste stap in je zoektocht, niet de eerste.
Door zelf zoveel mogelijk te doen is het echt je eigen beslissing, waardoor je je zekerder voelt als je de knoop doorhakt. En het is voor je medegotters leuker, omdat het wat uitdagender is dan het zoveelste rijtje "goeie voor weinig geld" dvd spelers opdreunen.
Onderneem zelf dus eerst eens wat meer. Daarnaast is tweakers geen ervaringen forum, die zijn er wel, onderverdeeld per produkt. www.kieskeurig.nl heeft zo'n ervaringen forum, neem daar eens een kijkje. :)

Dit topic is gesloten.