Een eigen gemaakte poule

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 16:08
Ik heb helaas niet niet de mogelijkheid op oa PHP en MySQL te gebruiken. Dus ik ben voor mijn pagina afhankelijk van andere pagina's als ik iets interactiefs zou willen.

Nu maak ik een website mbt voetbal. Ik wil er dus graag een eigen poule maken met eigen wedstrijden, maar nu is de vraag of dit ergens mogelijk is. Ik heb dus overal gezocht maar verder dan forums, gastenboeken, polls en lichtkranten kom ik niet helaas. Nu ga ik ervanuit dat die gratis dienst nergens wordt aangeboden, maar ik wil het toch nog even zeker weten. Dus als iemand mij kan vertellen dat dit wel degelijk mogelijk is, dan hoor ik het graag.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Als je niet de mogelijkheid om een database of andere serverside active elementen te gebruiken ga je niet ver komen he, lijkt me nogal een open doel? :?

Professionele website nodig?

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Je hebt voor 5 euro per maand een hosting account met php en mysql, waarom zou je niet van hoster switchen?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Mr.Vulcano
curry684 schreef op 09 september 2004 @ 16:37:
Als je niet de mogelijkheid om een database of andere serverside active elementen te gebruiken ga je niet ver komen he, lijkt me nogal een open doel? :?
Het hoeft niet eens op mijn eigen site komen te staan. Als ik de pagina kan framen vind ik het al prima. Ik bedoel ook dat die dienst volgens mij nergens aangeboden wordt om een geheel eigen gemaakt poule te maken. Behalve dus zelf een PHP script draaien.

[ Voor 6% gewijzigd door Mr.Vulcano op 09-09-2004 16:43 ]

• Mr.Vulcano
P_de_B schreef op 09 september 2004 @ 16:38:
Je hebt voor 5 euro per maand een hosting account met php en mysql, waarom zou je niet van hoster switchen?
Omdat het op dit moment helemaal gratis is. Een subaccount van een vriendin bij HetNet en een gratis .tk domein. En ik weet dat het voor een paar euro per jaar kan.

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

Op lycos kan je je scripts gratis (bannered, maar gratis) kwijt...

Schaadt het niet, dan baat het niet

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

voor een goed eindresultaat kom je toch bij een hoster terecht die PHP en/of MySQL gebruikt dat lijkt me logisch.
Ik heb mijn domein gehost bij een provider die dit allemaal ondersteund voor een normaal bedrag per maand.
Verder zou je eens op www.pagina.nl kunnen kijken onder het tabblad webdesign of iets dergelijks of gebruik eventueel google (www.google.nl) :)

er zijn diverse gratis providers die dit heus wel ondersteunen mits je er banners bij wilt hebben.
Met wat zoekwerk zal je al heel ver komen denk ik.

Al moet ik wel zeggen dat het aantal gratis providers met goede ondersteuning met de dag minder word maar ik weet zeker dat ze er nog wel zullen zijn.

computer voor alle werkzaamheden

• Mr.Vulcano
Seven of Nine schreef op 09 september 2004 @ 16:42:
Op lycos kan je je scripts gratis (bannered, maar gratis) kwijt...
Ik kan geen server-side scripts draaien.

Verwijderd

Wat bedoel je nu precies?

1) Of wij een website weten waar je online een voetbal poule kan bijhouden?
2) Of dat er een mogelijkheid is om zoiets zelf te maken zonder php&mysql?

antwoorden:

1) Nee
2) Nee, volgens mij niet

ik zou toch voor die paar euro een host zoeken met php+mysql, dat kan je vrij van reclame een poule maken zoals je zelf wilt.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 10:29
Scriptrequests mogen niet, en aangezien je er niet een paar euro voor uit wil trekken heeft het voor de rest ook weinig nut om hierover door te gaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.