Philips PCRW804K beetje goed?

Pagina: 1
Acties:

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:47
Is dit een beetje goeie brander? of is Philips nog steeds zo bagger (zoals die eerste types)
Hij's 8x4x32 btw.

dus graag ff jullie menig over deze brander.
Tnx in advance :)

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-04 16:25

yGiDoRp

Sawasdee

Ik heb er een. Het is opzich geen slecht ding, maar hij had eerst wat problemen met het branden van sommige CD's op 8x. Nu met 2.0 BIOS zou dit verholpen zijn. ik zelf nog niet veel verschillende CD's getest, maar uit verhalen van anderen schijnt het wel goed te werken.

Alleen als je meer geld uit kan en wil geven kan je toch beter voor een Plextor met Burnproof gaan. Die ZIJN gewoon beter.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

skuseer , ouwe branders kut ? M'n 2X SCSI doet het nog perfect hoor , en omda ik me SCSI kan surfe terwijl ik die 30 min wacht is da perfect voor mij

• Compacto
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 10:11
Met die nieuwe firmware gaat ie inderdaad als een trein. Het is gewoon een goede brander voor een goede prijs. Je doet er geen slechte koop aan.

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Inderdaad, 'k heb hem ook. Sinds de firmware-update naar versie 2.0 brandt-ie alle soorten cd's op de beloofde 8 speed. Heel fijn ding, en niet duur :).

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:47
Hehe bedankt vor de reacties!
maar ik koop 'm niet want ik mocht een Plextor 12x10x32 kopen van me vader *D
Pagina: 1