[XP-SP2] Systeembeheer in start menu en control panel leeg*

Pagina: 1
Acties:

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 12:24

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Topicstarter
Ik weet niet waarom dit topic ineens weg is, maar goed hier een 2e poging:

Na het installeeren van xp-sp2 slipstream heb ik het start-menu zo geconfigureerd dat de map systeem beheer er ook in staat.

Toen ik de pc de volgende ochtend opnieuw opstartte, was deze map leeg.
Ik heb dit probleem eerder gehad, maar ik verwachtte eigenlijk dat dit niet meer zou gebeuren na een verse installatie :'(
Ook in het configuratie scherm is deze map leeg, maar via alle programma's kan ik nog wel bij de systeem beheer onderdelen komen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van.duijvendijk/sbeheer.jpg

In de search staat dit probleem een aantal keren genoemd, maar er wordt geen concrete oplossing gegeven voor het moderene menu-start (wel voor de klassieke variant)

Weet iemand hoe ik deze map weer kan vullen?

Sometimes human's are...

• De Bij
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
STaat er nog wel wat in het klassieke menu dan?

check mijn webshop!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 12:24

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Topicstarter
De Bij schreef op 09 september 2004 @ 17:05:
STaat er nog wel wat in het klassieke menu dan?
Ik kan em het niet aan de praat krijgen in het klassieke menu (maar er is in de search wel een oplossing voor de klassieke versie gegeven :/

Het enige dat ik weet is, dat het wel gevult in in alle programma's, mar niet in het configuratie scherm en het startmenu.

Sometimes human's are...

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Je topic was 'niet ineens' weg - alleen topics waarin in de laatste 24 uur gereplied is staan in de topiclist. Je oude topic kan je vinden door op je username boven je ondertitel en icon te drukken, dan zie je je topichistory. Omdat hier replies zijn gaat de ander op slot :)

Vorige versie was dus [rml][ XP-SP2] Systeem beheer leeg[/rml] :)

Tot slot kleine titeledit voor iets meer compleetheid:

[XP-(SP2)] Systeem beheer leeg ==> [XP-SP2] Systeembeheer in start menu en control panel leeg

[ Voor 32% gewijzigd door G33rt op 09-09-2004 17:40 ]