Toon posts:

Boeken over Wise Installer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goed boek over Wise voor Windows Installer. Ik ben hier met 3 man op het internet aan het speuren geweest, maar eigenlijk weinig tot niets goeds gevonden. Ook bij de boekhandel konden ze me niet verder helpen. Heeft iemand van jullie titel / isbn of andere info over een goed boek.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je bedoelt om setups te maken?

Wij kregen nl. een hele dikke handleiding (boek en pdf) bij het pakket.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat inderdaad om het pakket om setups te maken.

Mijn voorganger heeft het pakket aangeschaft en heb het boek niet terug gevonden. Zal in ieder geval eens opzoek gaan in de kelder .... en de PDF staat op de CD?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 23:30
Je kunt ook de Wise Chapters gebruiken; staan op de wisesolutions website.. op zicht heb je daar wel genoeg aan; met wat extra achtergronden wat betreft MSI uit de Windows Installer SDK..

Pvouput live

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
Het is inderdaad wijsheid om de Windows Installer SDK tutorials te lezen. Als je daar de basis van snapt weet je precies wat er in Wise dan wel in Installshield om gaat. Als je een account hebt kun je ook de supportdocumentatie op de Wise website doorlezen. Daar staan ook erg veel tutorials.

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
En anders neem je contact op met de maker van dat programma of je - eventueel tegen betaling - die handleiding opnieuw kan aanschaffen?
Pagina: 1