[Win98]Diverse lay out problemen

Pagina: 1
Acties:

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:59
Goedendag allemaal,

Ik heb drie problemen.

Probleem 1 wordt waarschijnlijk duidelijk bij de volgende screenshot. Waar zijn de wolkjes gebleven aan de linkerkant van het scherm? Ze waren een tijd geleden opeens verdwenen, maar ik wil ze graag weer terug!

Afbeeldingslocatie: http://server5.uploadit.org/files/Wizzie-wolk.JPG

Probleem 2: Mijn Documenten (op de desktop) heeft zijn icoon verloren. Search hielp niet echt... Deze Computer enz waren hun icoon ook kwijt, dat heb ik opgelost door Plus! Themes weer opnieuw te installeren... maar het icoon van Mijn Documenten is dus nog steeds foetsie..

Tenslotte; waarom is dit leeg? (Eigenschappen beeldscherm)

Afbeeldingslocatie: http://server5.uploadit.org/files/Wizzie-pics.JPG

Bedankt!

Verwijderd

Weergeven als webpagina inschakelen bij het 'beeld' menu.

• Atomius
Ja, dat dacht ik ook.. maar dat werkt dus niet. Want als ik dat doe, gebeurt er niets. Bovendien komt er ook geen 'vinkje' bij te staan. (n)

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 13:17
TweakUI downloaden en icon restore uitvoeren voor je iconen.
Die met je wolkjes kan ik niet thuis brengen.

• Atomius
TweakUI met iconrestore al geprobeerd; Mijn Documenten blijft een 'wit Windows raampje' en screenshot 2 werd niet verholpen..

[ Voor 23% gewijzigd door Atomius op 09-09-2004 16:04 ]

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-05 15:54

Salandur

Software Engineer

Wat bij Win98 vaak erg goed help is hem over de huidige versie heen installeren. Dan wordt het register hersteld en eventuele ontbrekende bestanden opnieuwe geinstelleerd. Dit heeft mij al een aantal keer uit de brand geholpen bij 'vage' problemen.

Suc6

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Verwijderd

Salandur schreef op 09 september 2004 @ 16:04:
Wat bij Win98 vaak erg goed help is hem over de huidige versie heen installeren. Dan wordt het register hersteld en eventuele ontbrekende bestanden opnieuwe geinstelleerd. Dit heeft mij al een aantal keer uit de brand geholpen bij 'vage' problemen.

Suc6
Maar dan zijn wel al je registerinstellingen weg van al je geinstalleerde programma's.

• Salandur

Salandur

Software Engineer

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 16:06:
[...]

Maar dan zijn wel al je registerinstellingen weg van al je geinstalleerde programma's.
Nog nooit meegemaakt dat een programma het daarna niet meer deed. Hij hersteld alleen de registerinstellingen van windows, niet van geinstallerde programma's

• Atomius
Ik denk niet dat dat een optie is, aangezien iemand hier erg, erg belangrijke informatie op dat ding heeft opgeslagen. (lees; programma's die bepaalde bestanden in de windows dir hebben zitten en die we NIET meer op cd hebben..)

• Atomius
Iemand anders nog een ideetje?

Verwijderd

ik denk toch dat het idee van Salandur echt het meest efectief is. En als je hier niet
zo zeker van bent maak je toch ff een xport van je register en knal je die op een ander opslag medium. en als je helemaal safe wilt zijn moet je ff een ghost image make.

info ghost:

http://www.examedia.nl/co...ws/article.php?storyid=61

http://www.symantec.com/region/nl/product/ng_index.html

• Atomius
Oke, dat zal het dan wel zijn. Bedankt allemaal voor de info!

• Salandur

Salandur

Software Engineer

WizZie- schreef op 09 september 2004 @ 16:23:
Ik denk niet dat dat een optie is, aangezien iemand hier erg, erg belangrijke informatie op dat ding heeft opgeslagen. (lees; programma's die bepaalde bestanden in de windows dir hebben zitten en die we NIET meer op cd hebben..)
Bij het opnieuw installeren van Windows verdwijnen er geen bestanden en kan je gewoon je oude programma's blijven gebruiken.
Natuurlijk is het wel verstandig om even je belangrijke bestanden op een andere partitie/cd te bewaren.

Pagina: 1