Ik heb het volgende probleem: na dat ik gisteren een beetje was aant klooien met mijn dvd-brander zag ik ergens in een forum staan dat de Liteon LDW-411s te flashen is tot een LDW-811S. Ik heb dit geprobeerd maar gelijk in het begin ging het al mis. Na de EEPROM van mijn LDW-411S te hebben gemod ben ik vergeten bij het flashen van de EEPROM de dvd-brander weer te selecteren waardoor ik de EEPROM van mijn Liteon LTR-40125W heb geflashed. Nu wordt deze in de bios en in windows nog wel herkent, maar de cd-brander zelf herkend geen cd's meer en het lampje knippert twee keer achter elkaar twee keer.
Mijn vraag is, kan iemand mij een kopie sturen van een EEPROM van de LTR-40125W. Ik heb namelijk het gewone firmware flashen al geprobeerd en via dos ook met mkflash was het d8 ik, maar beiden werkt niet. Ik hoop dat het probleem met een EEPROM bin bestand van een andere LTR-40125W opgelost kan worden. Anders is het denk ik een verloren zaak.
Het EEPROM bestand kan opgestuurd worden naar d_schwizgebel@hotmail.com.
b.v.d.
Mijn vraag is, kan iemand mij een kopie sturen van een EEPROM van de LTR-40125W. Ik heb namelijk het gewone firmware flashen al geprobeerd en via dos ook met mkflash was het d8 ik, maar beiden werkt niet. Ik hoop dat het probleem met een EEPROM bin bestand van een andere LTR-40125W opgelost kan worden. Anders is het denk ik een verloren zaak.
Het EEPROM bestand kan opgestuurd worden naar d_schwizgebel@hotmail.com.
b.v.d.