[Ervaringen]Jewel 2500

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:55

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Na heel wat reviews afgelezen te hebben heb ik bijna gekozen voor een Cl65/jewel8080/Voodoo 3100!

Maar, nu kwam ik dit prachtige speeltje tegen op de jewel homepage:

Afbeeldingslocatie: http://www.jewelnotebooks.nl/images/products/2500.jpg

http://www.jewelnotebooks.nl/index.php?page=diamond-2500

256Mb radeon 9700! Prachtig design en zo te zien erg plat.Is iemand bekend met dit type? Vaak zijn jewel notebooks gewoon andere laptops met het jewel logo erop gestampt.

de prijs is overigens lager dan een 8080

[ Voor 7% gewijzigd door Wimo. op 09-09-2004 15:23 ]

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:18
Als de kwaliteit het zelfde is als andere Jewel laptops dan lijkt mij dit een prima laptop voor een goede prijs.

Ik kon 'm alleen maar vinden bij Alternate voor 1389 en bij laptopoutlet.nl voor 1259.

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Het vreemde is dat ik nog NERGENS van deze laptop heb gehoord. Op een amerikaans forum waar ik hem heb gepost vond iedereen het extreem wazig dat er een dothan+9700 pro 256 in zit. Hij is ook nergens te vinden bij mitac/clevo enz.

edit:

computerpirates.nl kan hem leveren vanaf 22-9. Dat verklaard ook meteen waarom de rest hem nog niet heeft ... specs zijn super .. al hou ik er niet van om een laptop op gevoel te kopen.

[ Voor 31% gewijzigd door Wimo. op 09-09-2004 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:58

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Weet je al iets meer over deze laptop? :)

Ik kan namelijk niet veel gevonden krijgen.

Ik ben benieuwd naar een paar reviews ervan aangezien de specs er niet om liegen, maar het toch een erg lage prijs is vergeleken met andere laptops met dezelfde config..

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is heel wat onduidelijkheid, aan mijn kant tenminste, over de Jewel 2500.
Ik hoor van Jewel dat de leveranciers vanaf volgende week (43) worden bevoorraad. Hieruit leid ik af dat niemand de laptop nog heeft, dus kan niemand ervaringen uitwisselen. Heb ik dit goed? Daarom kan ik er dus niet over vinden.

Op de vraag aan jewel of het scherm snel genoeg is voor games wordt dirt gezegd door Jewel. Er word steeds geproken over "de fabrikant". Dit komt vreemd over. Ik citeer:
Over de kwaliteit kan ik alleen maar zeggen dat de scherm prestatie
niet zullen tegenvallen aangzien er een dikke videokaart in zit en we goede
ervaringen hebben met deze fabrikant

Heeft iemand iets gevonden over:
Het scherm; response time, fabrikant, dot pitch, lichtopbrengst enz...
Dvd brander; volgens Vi computers zegt Jewel: eigen maak.
Geheugen: Apacer.
HDD (80 gig) mss ook anderen: Samsung, 8 mb cache.
Behuizing: Hier wordt vaag over gedaan, ik citeer:
Vanwege de behuizing valt weinig te zeggen, tot nu toe is de kwaliteit van de behuizing van deze fabrikant goed geweest. Maar ja zelfs de beste behuizingen zijn niet bestand tegen sommige gebruikers. Het is dus geen garantie dat er niets mee kan gebeuren.

Dus heeft iemand reviews, foto's, spec's, IETS over deze laptop dat een idee kan geven over de kwaliteit...
Weet iemand mij te overtuigen van de kwaliteit van Jewel? Aangezien ik het merk helemaal niet ken, en dus niets weet ervan.. Misschien is het wel niet eens representatief om een ander model te bekijken van een andere serie...

Is er ook bekend of er een bekend barebone wordt gebruikt voor de D 2500 serie? Net zoals de Compal en de Voodoo bedoel ik dan.

Laat ff wat weten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 22:02

hplos.nl

Zo doet men dat

het is nu ongeveer een jaar later... en die laptop is nu weer in de aanbieding....

(wel met iets andere specs neem ik aan)

maar zijn er al mensen die ervaring hebben met deze laptop? ik zit er namelijk aan te denken er ook 1 te bestellen.....

pc | server | laptop | pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Die paupers hebben toentertijd mijn topic gejat :(

Ik heb zelf overigens een jewel 2600 besteld ... als je NU een laptop moet hebben zou ik daar ook voor gaan.
Pagina: 1