Toon posts:

Hotmail uit de lucht?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er hier meer mensen die opeens geen mail meer kunnen versturen via Hotmail? Ik zit op m'n werk op een Apple (OS 9) en m'n vrouw zit thuis met een PC (XP Home) en sinds gisteren komt een heleboel veel te laat aan of zelfs helemaal niet! Ik heb ook geprobeerd vanuit m'n officiele werk-mailbox te versturen en te ontvangen maar dat werkt ook niet. Alle andere mail via die werk-mailbox komt wel gewoon aan en vertrekt ook goed. Het ligt dus echt ergens aan Hotmail... Beide accounts (zowel van mijn vrouw als de mijne) zijn zowat helemaal leeg, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Als er ergens een server plat ligt, wordt dat dan ook ergens gemeld? Op een of andere site? Of zijn wij de enige met problemen...?

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Nee, heb vandaag nog een email gestuurd via hotmail op school en nergens last van.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Waarschijnlijk is men weer eens met de servers in de weer... Heb ik ook wel eens gehad, dat mail die in naar m'n vader had gestuurd pas na 2 dagen aankwam enzo. Erg vaag allemaal. Maarja, gaat vanzelf weer over (hoop ik).

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Tja, hotmail heeft ook z'n ups&downs...dit soort problemen komen vaak voor. Gewoon even afwachten :)

Dit topic is gesloten.