Ik heb nu een jaar een Medion 40100 laptop, met ingebouwde wireless nic die perfect werkt.
Gisteren had ik problemen met een draadloos netwerk, ik kreeg geen ip van de AP op school, ik klikte toen op status/herstellen waarna de computer bleef hangen.
Ik heb toen met taskmanager de taak die bleef hangen afgesloten.
Sindsdien heb ik problemen met de hotkey op mn laptop die het wireless activeert.
Elke keer als ik op de hotkey druk blijft hij minutenlang hangen op het schermpje ´wireless activated´. Hierna doet de verbinding het wel goed, maar tis heel vervelend.
Het wireless staat standaard uit, en dit is tot tegenstelling van de nieuwste Medion laptops bij mij niet te veranderen, ik moet hem altijd na het opstarten de hotkey indrukken om draadloos te internetten.
Dit heb ik sindsdien geprobeerd:
De drivers voor de hotkeys opnieuw geinstalleerd
De drivers voor de wireless nic opnieuw geinstalleerd
(En SP2 geinstallld)
Iemand enig idee wat ik eraan kan doen?
Gisteren had ik problemen met een draadloos netwerk, ik kreeg geen ip van de AP op school, ik klikte toen op status/herstellen waarna de computer bleef hangen.
Ik heb toen met taskmanager de taak die bleef hangen afgesloten.
Sindsdien heb ik problemen met de hotkey op mn laptop die het wireless activeert.
Elke keer als ik op de hotkey druk blijft hij minutenlang hangen op het schermpje ´wireless activated´. Hierna doet de verbinding het wel goed, maar tis heel vervelend.
Het wireless staat standaard uit, en dit is tot tegenstelling van de nieuwste Medion laptops bij mij niet te veranderen, ik moet hem altijd na het opstarten de hotkey indrukken om draadloos te internetten.
Dit heb ik sindsdien geprobeerd:
De drivers voor de hotkeys opnieuw geinstalleerd
De drivers voor de wireless nic opnieuw geinstalleerd
(En SP2 geinstallld)
Iemand enig idee wat ik eraan kan doen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 15:02 ]