Shop Tweakers lokkertje

Pagina: 1
Acties:

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-03 17:30

mickjuh

Good news everyone!

Topicstarter
Ik zie zojuist hierboven een leuke banner over de nieuwe (geheugen)shop van Tweakers. Ik quote:
Snelle levering met verzendkosten van 5 euro
Ik bezoek eens en kies een leuk geheugensteentje uit;
Dane-Elec 1 GB DIMM PC2100 CL2.5 -- 228 Euro
Verzendkosten (Rembours) -- 10 Euro

Misschien zeur ik O-) maare de banner zegt toch echt dat mijn verzendkosten 5 Euro's bedragen :D

Niet dat ik een geheugensteentje nodig heb hoor maar ik wou het gewoon ff melden, ik zag dat niemand (geloof ik) dat had opgemerkt 8)7

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Als je vooruitbetaald is het € 5,-. Rembours is gewoon duurder (net als bijna elke andere shop).

Verwijderd

Vooruitbetalen? Dus geen snelle levering! Kost in de praktijk 3-5 dagen extra.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:54
Ligt ook aan het betaalmiddel. Met internetbankieren is het meestel zo gepiept :)

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 10:57
Moet het dan niet vanaf 5 euro zijn?

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Crash schreef op 09 september 2004 @ 16:32:
Ligt ook aan het betaalmiddel. Met internetbankieren is het meestel zo gepiept :)
Dat ligt niet alleen aan via welk medium betaald wordt, maar ook aan welke bank je gebruikt. Rabobank is nogal vlot met overmaken, al helemaal als het Rabo>Rabo of RAbo>bank is via internetbankieren. De Postbank is in het algemeen één van de traagste banken qua overmaken. Iets onder rembours versturen is nog altijd het vlotste, maar daardoor betaal je ook wel iets meer voor je aankoop.

Verwijderd

Robin Vreuls schreef op 09 september 2004 @ 16:42:
[...]

Dat ligt niet alleen aan via welk medium betaald wordt, maar ook aan welke bank je gebruikt. Rabobank is nogal vlot met overmaken, al helemaal als het Rabo>Rabo of RAbo>bank is via internetbankieren. De Postbank is in het algemeen één van de traagste banken qua overmaken. Iets onder rembours versturen is nog altijd het vlotste, maar daardoor betaal je ook wel iets meer voor je aankoop.
Waarbij dus de hamvraag is: hoe snel (lees: graag) wil je het in huis?

Maar goed, ik ben ook voor verandering naar: "vanaf 5 euro..."

• ArjanC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 17:16
Ik heb er nog eentje :

Secure Digital Card 256MB (Kingston) OBCS € 18,40

op OBCS.nl zelf :
€ 20.51
€ 24.41(incl.)

Verwijderd

Crash schreef op 09 september 2004 @ 16:32:
Dat valt dus tegen. Heb al een aantal malen vooruitbetaalt. Het duurt gewoon al 1 tot 3 dagen voordat het geld op de andere rekening staat, vervolgens nog 1 a 2 dagen voordat de winkel zelf de betalingen verwerkt en dan moeten de bestelling nog verwerkt en op de bus post gedaan worden. Kan veel tijd overheen gaan itt rembours.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Robin Vreuls schreef op 09 september 2004 @ 16:42:
De Postbank is in het algemeen één van de traagste banken qua overmaken.
offtopic:
postbank->postbank is direct overgeschreven via internet ;)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
burp2001 schreef op 10 september 2004 @ 09:30:
Ik heb er nog eentje :

Secure Digital Card 256MB (Kingston) OBCS € 18,40

op OBCS.nl zelf :
€ 20.51
€ 24.41(incl.)
Wat heeft dat met dit topic te maken? Voor zaken die de Buyers Zone aangaan is er Buyers Zone in het leven geroepen. Ik heb de prijs veranderd naar de juiste.
Erkens schreef op 10 september 2004 @ 10:53:
offtopic:
postbank->postbank is direct overgeschreven via internet ;)
Ik heb het dan ook over in het algemeen. Rabo>Rabo is ook binnen no-time gepiept. Mijn ervaringen met de Postbank leert dat die bank nou net het traagste is qua overschrijven naar een ander bank.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Robin Vreuls schreef op 10 september 2004 @ 11:46:
Ik heb het dan ook over in het algemeen. Rabo>Rabo is ook binnen no-time gepiept. Mijn ervaringen met de Postbank leert dat die bank nou net het traagste is qua overschrijven naar een ander bank.
true, postbank kan soms wat trager zijn, maar meestal 1 of 2 dagen naar een bank via internet :)
Maar aangezien je Rabo->Rabo eerst zei wilde ik even een algemeen misvertand weghalen dat de PB altijd traag is ;)

edit:
ff geen zin om verder OT te posten, dus dan maar zo:
Hielko schreef op 10 september 2004 @ 13:07:
offtopic:
In vergelijking met de 1 minuut die het kost bij de rabo lijkt mij de PB toch wel altijd traag
Bij de PB is het ook direct als je het via internet doet, hoef je zelfs geen minuut te wachten ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Erkens op 10-09-2004 13:29 ]

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
offtopic:
In vergelijking met de 1 minuut die het kost bij de rabo lijkt mij de PB toch wel altijd traag

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-02 12:54

Mentalist

[avdD]

Hielko schreef op 10 september 2004 @ 13:07:
offtopic:
offtopic:
PB>PB gaat naar wat ik net las dus ook direct, en Rabo > andere bank duurt ook wel een paar dagen. Het is wel meteen van je rekening af, maar niet meteen aan de andere kant erbij

Overigens ken ik nu iig 1 shop die zelfs een postbankrekening erbij heeft genomen zodat gebruikers van de postbank ook snel kunnen overmaken. Om alles maar in een perspectief te plaatsen.. Dan klopt er toch iets niet heb ik 't idee

[ Voor 24% gewijzigd door Mentalist op 12-09-2004 01:36 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Dit gaat inmiddels alleen maar over welke bank het snelste is en niet over het feit dat er in een banner geadverteerd word met €5,- verzendkosten en vervolgens het toch €10,- kost om iets te verzenden als je het onder rembours doet.

Ik ben er inderdaad ook voor om de banner te veranderen naar 'vanaf €5,-'

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 10:59 ]

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:26

Daniel

Kapitein NCC-1701
Best hoor 8)7
Moet Femme even doen.
Pagina: 1