MSN xml logs loggen geen E-mail adressen meer?

Pagina: 1
Acties:

• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 09:24
Voor forensisch onderzoek ben ik geinteresseerd in de msn xml log files. hierin stond standaard alle informatie zo'n beetje die er maar beschikbaar was, hierbij stond het emailadres en de nick namen van zowel de zender als de ontvanger.

Ik kom nu ineens log files tegen die geen email adres meer bevatten, alleen de nickname(waar ik niks aan heb) en geen emailadres meer.

Weet iemand of dit idd klopt en het in de nieuwste versies idd is uitgeschakeld?

Verwijderd

msn plus :)
probeer die eens

• Hutspot
Forensisch onderzoek oftwel computers die niet van mij zijn, waar dus standaard meestal geen msn plus op staat en ik al blij ben als de standaard msn logging aan staat

Verwijderd

maar ff tussen door mag dat dan zo maar ?
anders mans logs file checken ?
of is Forensisch iets speciaals ?

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-08 22:18

w0w

Het email adres van de ontvanger en verzender staat sowieso in de file... Nicknames weet ik zo niet, lijkt me wel of iig de eerste paar karakters.

Behalve als ze dat hebben uitgezet natuurlijk...

En ja forensisch is iets anders ;)

[ Voor 13% gewijzigd door w0w op 09-09-2004 15:39 ]

• Hutspot
Forensisch betekent ten behoeve van de rechtelijk opsporing.

Maar geen idee vanaf welke versie dat niet meer gelogd wordt?

• Hutspot
In de oude versies staat het idd nog wel in maar ik heb het idee dat het vanaf verse 6.2 niet meer gelogd wordt.

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hutspot schreef op 09 september 2004 @ 15:40:
In de oude versies staat het idd nog wel in maar ik heb het idee dat het vanaf verse 6.2 niet meer gelogd wordt.
Tjah.. dan heb je je antwoord toch? Of denk je dat wij een maniertje weten om op harde schijven waar jij niet op mag schrijven een logfile aan te passen zodat er met terugwerkende kracht email adressen worden bijgehouden? ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1