Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Internetten met laptop via GPRS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier nu in Duitsland op stage en zat me gister wat te vervelen dus besloot eens te gaan proberen te internetten via mijn Nokia 3650 met mijn Orange abbonementje..

Afijn nu werkt het een heel eind totdat mijn Windows aangeeft 'Registering computer in the network' oid.
Daar blijft hij op hangen en geeft na verloop van tijd een 'error 734: PPP Link Control Protocol was terminated'

Ik heb hier op het forum al gezocht en al op google daar kwam ik wel het 1 en ander tegen zoals ww verificatie ook onbeveiligt toestaan enz helpt allemaal niets.. Ik kwam ook een post tegen van Jambolino die hetzelfde probleem had en die heeft het opgelost staat alleen ni bij hoe!

Dus kun je dat eventueel vertellen? Of iemand anders?

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-10 08:44

Stephane

Behhhhh

Ehm... realiseer je wel dat je vanuit het buitenland 15 euro per MB betaald die je via gprs binnen haalt. Een laptop haalt heel wat meer mb's binnen dan een telefoon, dus realiseer je dat dit gigantisch veel geld gaat kosten !

Verwijderd

Topicstarter
Btje raar.. afgelopen maand via mn foon wat geMSNt en stond nix van op mn rekening hoor dus..?
Kzeg ni dat je ongelijk hebt als dat zo is laat ik het idd maar lekker zitten (8>