Toon posts:

scrollbars

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in een flash movie ervoor gezorgd dat wanneer je op een knop klikt er een pop up venster komt met een bepaalde groote en zo, maar nu wil ik de scrollbars erbij hebben zodat ik kan scrollen, maar nu doet die dat dus niet?? hoe zorg ik ervoor dat de scrollbars er ook bij staan

de code is nu als volgt

on (release) {
getURL("javascript:MM_openBrWindow('popup.htm','popup','width=200,height=200','scrollbars=yes')");
}

toch pakt hij geen scrollbars??? :'(

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

on (release) {
getURL("javascript:MM_openBrWindow('popup.htm','popup','width=200,height=200,scrollbars=yes')");
}

Verwijderd

Topicstarter
GREAT!!! ;)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

I KNOW!!! :D

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik door middel van tekst ook die pop up openen in een tekstvak, want ik heb een tekstvak waar een woord eigenlijk de pop-up moet openen, maar kan ik in flash daar ook zo'n code aan toevoegen dat het woord de pop up opent??

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:20

TeeDee

CQB 241

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 12:52:
Kan ik door middel van tekst ook die pop up openen in een tekstvak, want ik heb een tekstvak waar een woord eigenlijk de pop-up moet openen, maar kan ik in flash daar ook zo'n code aan toevoegen dat het woord de pop up opent??
Van dat woord een button/graphic met een onClick action oid?

offtopic:
lol @ André

[ Voor 4% gewijzigd door TeeDee op 09-09-2004 12:53 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Topicstarter
ja maar als een woord samen met andere tekst in een scrollable tekstvak staat dan kan ik daar niet een apart graphic van maken

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:20

TeeDee

CQB 241

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 12:55:
ja maar als een woord samen met andere tekst in een scrollable tekstvak staat dan kan ik daar niet een apart graphic van maken
Een transparante button over het woord plaatsen?.
Scroll textvak 8)7. Nope, dan houdt het voor mij op.

edit: Of je zou de offset mbt de scrolling moeten bepalen en daar die transparante knop mee laten scrollen.

[ Voor 24% gewijzigd door TeeDee op 09-09-2004 13:04 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Topicstarter
Ja haha, k dacht ook aan een transparante knop, maar ja dat gaat idd niet in een scrollable tekstvak

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 10:29
Je kan ook linkjes aan tekst hangen, maar dat is vrij basic dus dat mag je zelf uitzoeken :). Je originele vraag trouwens ook.... daar zou genoeg over te vinden moeten zijn hoor! :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.