-
Die user is voor het laatst op 5 september nog op de FP geweest aldus zijn openstaande sessies, een nickchange gaat dus niet door.
Aj, da's minder. Raak ik mijn nick dan ook kwijt bij de userbase-merge?Kan ik daarna mijn e-mail adres SysRq atmy.tweakers.net ook niet meer gebruiken?
-
Ik heb geen idee hoe dat zit. Als jij hebt aangegeven dat jij die nick wil hebben na de merge, via de daarvoor geëigende wegen, en die user heeft dat niet, dan heeft hij pech volgens mij. Een e-mailadres raak je in ieder geval niet kwijt, dat zul je - in het ergste geval dat je nick verandert - misschien moeten laten wijzigen ofzo, maar zomaar kwijtraken niet.
Als je zeker wil weten of je nick juist gekoppeld is en of die andere user ook iets met de merge heeft gedaan, kun je te weten komen door ACM te contacteren
.
Als je zeker wil weten of je nick juist gekoppeld is en of die andere user ook iets met de merge heeft gedaan, kun je te weten komen door ACM te contacteren
Hangt er een beetje van af wat de mergevoorkeur is die die persoon heeft opgegeven. Afgaand op zijn beperkte activiteit zou je kunnen vermoeden dat hij de weg nog niet heeft gevonden naar het formulier voor de mergevoorkeur. Maar misschien heeft hij het al wel gedaan, en als hij dan ook voor die nick op de FP gekozen heeft, zal het waarschijnlijk in jouw nadeel uitvallen; dan wordt er gekeken naar de registratiedatum, en op het forum ben je alvast een stuk later geregistreerd dan de SysRq op de FP. Wat is eigenlijk je huidige FP-account?
Dit is mijn nick op de FP: _Geus_
http://www.tweakers.net/gallery/45612
Ik ben wel eerder geregistreerd, helpt dat nog?
http://www.tweakers.net/gallery/45612
[ Voor 3% gewijzigd door SysRq op 09-09-2004 12:19 ]
-
Waarschijnlijk welSysRq schreef op 09 september 2004 @ 12:17:
Jups, dat helptSysRq schreef op 09 september 2004 @ 12:17:
Wie het eerst komt, die het eerst maalt enzo (om maar ff een oud gezegte uit de kast te trekken
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Zie ook Wijziging userbase-merge/moto-moi schreef op 09 september 2004 @ 17:10:
[...]
Jups, dat helpt
Wie het eerst komt, die het eerst maalt enzo (om maar ff een oud gezegte uit de kast te trekken)
Is dus al duidelijk.
Hmm, ik maal dus als eerste
[ Voor 5% gewijzigd door SysRq op 09-09-2004 17:14 ]
-
Pagina: 1