Toon posts:

Vraagje over Asus Cubx mobo (socket 370)

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ff een vraagje over een Asus cubx moederbord (socket 370). Als ik dat ding aanzet dan looopt ie ff en dan komt er geluid uit de systeemspeaker wat het meest lijkt op een sirene (zoals een ambulance). Op de Asus-site kon ik nix vinden aangezien dit al een oud moederbord is. Handleiding heb ik niet meer.
Heeft iemand ervaring met dit moederbord en weet wat er aan de hand is...post plz ff een berichtje.
Alvast bedankt,
Sjarrel

Verwijderd

Topicstarter
Ow ja...er zit een Pentium cpu van 533 MHz in en SD-RAM op weet ik niet hoeveel MHz. Heb al verschillende reepjes geprobeerd. Aan de CPU ligt het niet. Het start namelijk nog wel op maar begint na 3 sec te piepen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gare CPU? Gaar geheugen? CPU koeler niet aangesloten? Wat zijn de volledige specs van de PC?
Zie ook Hangen en Opstartproblemen troubleshooter onder Moederbord » BIOS voor alle BIOS beep codes. In ieder geval is dit niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten. Er is nog zoveel wat je had kunnen uitproberen danwel uitsluiten aan de hand van de bekende troubleshooter. Zie ook het PMG Beleid.

Handleidingen kun je nog steeds gewoon op de Asussite vinden hoor :) Check de Download sectie.

[ Voor 26% gewijzigd door BalusC op 09-09-2004 11:43 ]

Dit topic is gesloten.