Hoi,
Ik heb een slipstream van SP2-XP geinstalleerd. alles keurig geinstalleerd en het werkt ook allemaal perfect. echter heb ik nu het probleem dat mijn AC3 filter ermee kapt wanneer ik verder in de filmtijd klik met de film. plotseling stopt mijn SPDIF er dan mee
.
ik gebruik BSPlayer, maar precies het zelfde probleem ontstaat ook bij Windows Media Player.
wat me is opgevallen;
- wanneer ik de film naar mijn 2e beeldscherm sleep, heb ik plotseling wel weer AC3 geluid over SPDIF
- mijn winamp werkt perfect.
- al mijn windows en soundcart instellingen staan goed.
- voordat ik de format heb uitgevoerd gebruikte ik precies dezelfde codec's / bestanden.
wat ik al heb geprobeerd:
- alle codec's opnieuw geinstalleerd. inclusief geluidskaart drivers.
- Divx 5.01
- Xvid
- Ffdshow
- AC3 Filter 0.70b
ik gebruik de onboard soundcard van de mobo p4p800 (soundmax)
zou iemand anders met XP Service pack 2 kunnen proberen of hij /zij dit probleem ook heeft? iemand een oplossing
Ik heb een slipstream van SP2-XP geinstalleerd. alles keurig geinstalleerd en het werkt ook allemaal perfect. echter heb ik nu het probleem dat mijn AC3 filter ermee kapt wanneer ik verder in de filmtijd klik met de film. plotseling stopt mijn SPDIF er dan mee
ik gebruik BSPlayer, maar precies het zelfde probleem ontstaat ook bij Windows Media Player.

wat me is opgevallen;
- wanneer ik de film naar mijn 2e beeldscherm sleep, heb ik plotseling wel weer AC3 geluid over SPDIF

- mijn winamp werkt perfect.
- al mijn windows en soundcart instellingen staan goed.
- voordat ik de format heb uitgevoerd gebruikte ik precies dezelfde codec's / bestanden.
wat ik al heb geprobeerd:
- alle codec's opnieuw geinstalleerd. inclusief geluidskaart drivers.
- Divx 5.01
- Xvid
- Ffdshow
- AC3 Filter 0.70b
ik gebruik de onboard soundcard van de mobo p4p800 (soundmax)
zou iemand anders met XP Service pack 2 kunnen proberen of hij /zij dit probleem ook heeft? iemand een oplossing
[ Voor 7% gewijzigd door rikgoodhart op 09-09-2004 16:02 ]