Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[GSM] Parrot CK3100 bluetooth carkit icm Nokia 6230

Pagina: 1
Acties:

• Deviator79
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 15:41
Heeft iemand al ervaring met de Parrot CK3100 bluetooth carkit icm een Nokia 6230, in de folder lijkt het een erg mooi systeem te zijn.
http://www.driveblue.com/...s)/download/en_ck3100.pdf

- Maar je maakt wel wat mee! -

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:06

IvoB

Prutst er rustig op los

er zijn wat problemen met de CK3100, voor een probleemloze werking kun je beter de Nokia 610 pakken, deze ondersteund sim kaart op afstand (SAP BT profiel)

Verwijderd

Ik heb net een CK3100 laten installeren in combinatie met mijn Siemens SX 1
Helaas is mijn enthousiasme een beetje de kop in gedrukt omdat ik het idee heb dat die twee niet goed met elkaar communiceren.

Als ik wordt gebeld is er een enorme echo die ik maar niet kan wegkrijgen en dat terwijl de specificaties aangeven dat deze bijgeluiden optimaal weggefilterd zouden worden. Niets is minder waar, kan iemand mij helpen?!

Ook als ik bel is er een echo. Met mijn oude 6310 werkt hij naar mijn idee beter.

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-11 10:19
Misschien overbodig, maar beter teveel dan te weinig info: mijn 6230 werkt in ieder geval prima met een CK3000, met firmware van mei/juni ongeveer. Misschien voor Raymez ook een idee om eens te kijken of er nieuwere firmware beschikbaar is.

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:06

IvoB

Prutst er rustig op los

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 23:47:
Niets is minder waar, kan iemand mij helpen?!
Eventueel kan ik de software van de carkit voor je updaten. Dit kan wireless via BT. Welke SX1 firmware gebruik je trouwens?