Ik heb een SCSI kaart (voor de scanner), die ik op een Asus a7v mobo moet zetten, maar heeft die wel ISA sloten? Volgens de handleiding niet, is er een manier om dat ISA kaartje er wel in te krijgen?
Gaat heel moeilijk worden.. De a7v heeft enkel PCI sloten, en daar kan je met geen mogenlijkheid een isa kaart in steken.
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
bestaat er ook niet een soort hulpstuk waarmee het wel kan?
Zou wel bale zijn (vooral voor mijn ouders, kunnen ze op hun nieuwe comp opeens de scanner niet meer gebruiken)
Zou wel bale zijn (vooral voor mijn ouders, kunnen ze op hun nieuwe comp opeens de scanner niet meer gebruiken)
hehehe....hebben mijn ouders net een nieuwe bak aangeschaft(PC Prive), zeg ik : "Ja schaf ff een ander mobo aan" 
Een ander SCSI kaartje is denk ik goedkoper...er bestaan neem ik aan wel PCI SCSI kaarten?
Een ander SCSI kaartje is denk ik goedkoper...er bestaan neem ik aan wel PCI SCSI kaarten?
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem gehad met een Asus K7V, behoorlijk klote. Het scannertje plus kaartje heb ik uiteindelijk maar verkocht (voor veels te weinig, terwijl ie nog goed werkte) en maar een Scanjet 3300C gekocht met USB aansluiting. Ik geloof dat een nieuw PCI SCSI kaartje duurder zou zijn dan een nieuwe scanner (met aftrek opbrengst verkochte scanner).
Grtzzz
Grtzzz
Yepz, een adaptec 2904 scsi kaartje zal ook al iets van 130-150 piek moeten opbrengen. En een Scanjet 3300 ligt daar maar een paar tientjes boven. Tis gewoon een afweging die je moet maken. Maar als je die nieuwe scanner koopt heb je uiteraard wel een NIEUW apparaat wat ook weer garantie heeft e.d........:)
Verwijderd
gewoon een HP Scanjet 3400 USB, 600x1200 DPI voor 249,- en wil je een snellere pak je de 4300 USB die kost 349,-. Beide wel gelijk in kwaliteit. Alleen die laatste = wat sneller.
Hehe voor mijn K7V-T kocht ik gewoon een USB scanner erbij.. ik was al lang zat van dat baggerkaartje
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Verwijderd
Dan moet jij mij toch eens vertellen wat er beter is aan een 3400c boven een 3300c?Op donderdag 28 december 2000 21:58 schreef pentagon het volgende:
gewoon een HP Scanjet 3400 USB, 600x1200 DPI voor 249,- en wil je een snellere pak je de 4300 USB die kost 349,-. Beide wel gelijk in kwaliteit. Alleen die laatste = wat sneller.
En dit met een af-en-toe scanner-persoon in het achterhoofd. Ik scan maar 1 keer per mand, en dat is al veel......
Grtzzz
maar goed, zo'n SCSI kaartje is ook niet weg (hier hangen 2 cd stations eraan)....maar idd, een nieuwe scanner is ook niet duur meer.
Misschien kun je wel aan een leuk AMR kaartje komen
...
Hoewel dat flauw bedoelt is, heb ik wel een andere vraag..
Is er hier iemand met een AMD gevalletje?
Hoewel dat flauw bedoelt is, heb ik wel een andere vraag..
Is er hier iemand met een AMD gevalletje?
Pagina: 1