Toon posts:

[office 2003] Small Business Edition

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ons filiaal in duitsland moet office upgraden naar 2003.
Nu zegt de manager daar, dat hij zijn oog heeft laten vallen op de Small Business Edition.
Hier zit alles in dat ook in het standaard pakket zit, maar is alleen wel 200 euro goedkoper...... :?
Nu ben ik aan het uitzoeken waar het addertje onder het gras zit, maar hoe meer ik over die SBE lees, hoe meer ik juist ga denken dat dit juist een duurder pakket zou moeten zijn dan de standaard.
bijvoorbeeld:
http://www.bcentral.co.uk...plications/officesbe.mspx

Waarom is dit pakket goedkoper?? Mijn vermoeden is dat het misschien alleen draait icm Small Business Server, maar dat kan ik eigenlijk nergens terugvinden.
Wie weet hier het fijne van?

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

edit:
laat maar
keek me even scheel op de verschillende licenties.

[ Voor 78% gewijzigd door JohnD op 09-09-2004 11:34 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Verwijderd

Topicstarter
nou, ik had je post gelukkig al gelezen voor de edit, maar je hebt wel gewoon gelijk hoor. Ik kijk nu pas even op www.inmac.nl, en daar is ie 50 euro duurder idd.
Wat bedoel jij met die licenties?

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:53
Geen MS Access? dus geen database programmatuur. Hoeft dus voor de meeste office omgevingen geen probleem te zijn.

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 11:45:
nou, ik had je post gelukkig al gelezen voor de edit, maar je hebt wel gewoon gelijk hoor. Ik kijk nu pas even op www.inmac.nl, en daar is ie 50 euro duurder idd.
Wat bedoel jij met die licenties?
welke vorm van licentie wil je gaan kopen?

Ga je bijvoorbeeld een OEM upgrade pakken? want daar zat ik naar te kijken en dat mag volgens mij niet. Of vergis ik me daar in?

volgens mij moet je dan toch gewoon een VUP hebben. (en die staat nergens op mijn prijslijsten)

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat voorlopig nog even om gewoon 1 pakket office. 1 licentie dus.
En die krijgt hij voor 219 euro van zijn leverancier daar. Heb m net even gesproken. De standaard versie office 2003 professional, kan hij krijgen voor 439 euro......Nou ja, doen maar dan, zou ik zeggen! :D :? 8)7
Pagina: 1