A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
Wat voor doel heeft die sticker? Voor thuisgebruik of een bedrijf?
Verwijderd
Ik weet ook nog niet precies welke tekening, het zou bijvoorbeel mijn eigengemaakt logo kunnen zijn (ik heb het hier niet ter beschikking, zit op mijn werk, anders gaf ik wel een linkje), maar ook een tekening van Deviantart (zoiets fantasy-achtig) of zoiets.
Suggesties, tips?
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
Nee, dan heb je het over plasticsFirecracker schreef op 09 september 2004 @ 08:58: Bestaat er zo'n "papier" om op te printen? Liefst doorzichtig zelfs? Enig idee waar te vinden dan (in regio Antwerpen-Boom liefst).
Er is trouwens wel plastic wat je dor een printer heen zou kunnen halen omdat 'papier-inkt' erop hecht. Ik denk dat als je goed zoekt, je ook wel transparant stickermateriaal kan vinden gemaakt van dat materiaal.
Sure, dat is een kwestie van een stansvorm maken, en stanzen. Maar geloof me, dat wil je niet voor 1 plaatje. Dan kun je beter met een zeer scherp mesje zelf de vorm uit het vel snijdenEn als je dit bij de drukker zou laten doen? Kan die zo'n "sticker op maat" maken met een tekening die je zelf meebrengt? Enig idee van de prijs?
Verder wil je ook niet bij een drukker komen om 1 velletje te laten bedrukken aangezien dat nogal duur is (reken op meer dan 150 euro voor dat 1e velletje). Pas bij grote aantallen is dat verstandig.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Wat is eigenlijk volgens jullie de goedkoopste manier om dit te doen?
Ik dacht zo: misschien kan ik een printje maken op een A3/A4:
-ofwel zelf op zo'n "sticker-plastic" printen, maar waar moet ik dat gaan zoeken?
-ofwel zelf printen op papier, daarmee naar een copycenter en daar op een plastic/transparant laten kopiëren?
Of hebben jullie een beter idee?
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig
of zoals
Is ook wel een mooi resultaat denk ikVerwijderd schreef op 09 september 2004 @ 09:07:
Ik was er vroeger veel mee bezig. Gewoon printen op fotopapier, netjes uitknippen en dan op het gewenste opject plakken door er een doorzichtige kleeflaag (celufaan zooi geloof ik) erover heen te plakken.
[...]
www.conrad.nl zoeken naar: FRONTPL.FOL.INKTJET TRANSP.
[ Voor 96% gewijzigd door justinb81 op 09-09-2004 22:16 ]
http://users.pandora.be/timothy.vangastel/Images/