Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Je kan naar de verlichtings winkel om gewoon een neon buis te kopen. Of je koopt Een sunboom pc1 connecter 4 pin of 3 pin( O.a hier verkrijgbaar http://www.x-modding.nl/index.php?cPath=113_194 ). En dan sluit je daar gewoon je ccfls op aan. Eventueel met een verlengkabel of zelf verlengen.
Een neon buis lijkt me een beetje overkill: een gewone neemt al wat plaats in. Imho lijkt me dat niet erg beschikbaar bij zo'n bureau'sJe kan naar de verlichtings winkel om gewoon een neon buis te kopen.
....
Kan je niet beter een doorsnee ccfl nemen voor in de pc en die dan door een verlengkabeltje die je aansluit op een vrije molex-connector en die dan naar buiten je PC brengen naar de plaats van je toetsenbord.
Over voeding dmv usb of firewire lijkt me niet te doen: op de usb poort zit "maar" 5volt en die balkjes hebben 12 volt nodig.
Kan een mens ooit teveel computers hebben?
die balkjes hebben wel wat meer dan 12 volt nodig hoor.... de inverter schroefg het nog een stukje omhoog...
En usb CCFL's bestaan.
En usb CCFL's bestaan.
U vraagt, wij antwoorden.
Wow, waar koop je die? Die zijn 1337 als bureaulicht...
Hier stond een dode link.
uhm... ik heb ze van een japanse site... maar google eens op 'usb ccfl'
U vraagt, wij antwoorden.
Japanners hebben iets met USB's. Ik zag ook al een koffie-warmer voor USB. Maar lijkt me toch niet verstandig om gadgets met hoge wattages erop aan te sluiten. Je hebt kans dat je USB-interface doorfikt.
Ik denk dat je het beste een molex kan verlengen of een losse adapter ervoor scoren.
Ik denk dat je het beste een molex kan verlengen of een losse adapter ervoor scoren.
-=Waiz=-
Pagina: 1