Toon posts:

3Com switch superstack ll 3300 probleem ( 3C16980 ).

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende probleem:

Deze switch zit in een fabrieksomgeving echter hij gaat regelmatig spontaan in een reboot / selftest. Ik had gelezen dat het iets te maken kon hebben met de voedingsspanning, dus hier een UPS geplaatst. Probleem is nog niet weg.
Op deze switch zitten 3 utp kabel en 2 glasverbindingen.

Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt?

• Cool_Willy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-11-2012
Voor onze lanparties gebruiken wij ook deze 3300's (alleen met 'maar' 1 glaspoort), maar dit probleem heb ik nog niet gezien. Een paar dingetjes waar ik zo snel op kom:
Zit er niet toevallig (een) stof(je) in de switch?
Is de nieuwste firmware geïnstalleerd?
Heb je al eens geprobeerd de spanning een tijd lang van de switch te halen? (lastig in fabrieksomgeving, maar het wil wel eens helpen.)

Verwijderd

Er zijn een aantal series van de SuperStack II waarbij er inderdaad iets mis is met de voedingsspanning. Let wel: voedingsspanning slaat dus op de spanning die de interne voeding van het ding uitgeeft. Een UPS plaatsen zal dus niets uitmaken.

Benader 3Com met dit probleem, zij kunnen je vast vertellen hoe en wat met dit probleem en eventuele garantie :)

Verwijderd

Klinkt erg als een productiefoutje.

Is dit spontaan of al van begin af aan?

Verwijderd

Topicstarter
Deze switch heeft lange tijd goed gefunctioneerd, Ik zal 3Com hier eens voor benaderen. We hebben de spanning er een lange tijd afgehaald echter probleem bleef.