sorry voor het SOS bericht, maar nu zit ik met huidige configuratie:
Workstation: wil op geen enkele manier meer booten (vele wijzes geprobeerd, maar écht op geen énkele manier meer te booten !!
blijft hangen op het blauwe 'win XP scherm'
dit hing al een tijdje in de lucht, beide HD's zijn redelijk fucked up.
(met als resultaat dat beide meer en meer fouten geven)
van mijn workstation heb ik nog een ghost op mijn server staan, dus dat is geen probleem.
Server: doet perfect zijn werk, kan nog op iedere partitie van mijn workstation (via LAN).
Nu mag ik zeker mijn Outllook contactpersonen niet verliezen.
HULP !!
<edit> ik heb al mijn contactpersonen geéxporteerd naar een bestand "backup contact.pst" van om en bij de 600Kb
Dit was een backup van een tijdje geleden, maar ik moet echt wel 100% zeker zijn dat dit bestand werkt !!
Workstation: wil op geen enkele manier meer booten (vele wijzes geprobeerd, maar écht op geen énkele manier meer te booten !!
blijft hangen op het blauwe 'win XP scherm'
dit hing al een tijdje in de lucht, beide HD's zijn redelijk fucked up.
(met als resultaat dat beide meer en meer fouten geven)
van mijn workstation heb ik nog een ghost op mijn server staan, dus dat is geen probleem.
Server: doet perfect zijn werk, kan nog op iedere partitie van mijn workstation (via LAN).
Nu mag ik zeker mijn Outllook contactpersonen niet verliezen.
HULP !!
<edit> ik heb al mijn contactpersonen geéxporteerd naar een bestand "backup contact.pst" van om en bij de 600Kb
Dit was een backup van een tijdje geleden, maar ik moet echt wel 100% zeker zijn dat dit bestand werkt !!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 02:44 ]