One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Zeker. Zommige TV series op DVD hebben een 2.0 of 2.1 DD track, maar ze geven aan de receiver door dat het DPL II is, waar door die er dan 5.1 (of meer) van maakt. Ook gewone stereo films kun je echter "opleuken".athlonkmf schreef op 09 september 2004 @ 00:59:
ik kijk echter wel vaak dvd's (tv-series, oude geremasterde films) en vcds die alleen stereo hebben (voor dvd's dus dolby stereo), heeft dpl2 dan wel wat nut?
Het gaat trouwens dus om deze philips:

en deze pana
de pana zal dus wel 500 euro moeten zijn tegenover de 230 van de philips, ware het niet de pana in de aanbieding is.
[ Voor 53% gewijzigd door kmf op 09-09-2004 01:11 ]
Hoogstwaarschijnlijk wel, tenzei het ding nog een of andere andere techniek aan boord heeft.athlonkmf schreef op 09 september 2004 @ 01:07:
maar als de panasonic geen dpl2 heeft, wat gebeurt er dan als ik er gewoon stereo naarheen pompt? Blijven alle speakers stil behalve de twee frontspeakers dan?
virtual surround lees ik op zo'n online winkel site, geen idee wat dat moet inhouden..deepspace schreef op 09 september 2004 @ 01:09:
[...]
Hoogstwaarschijnlijk wel, tenzei het ding nog een of andere andere techniek aan boord heeft.
En het heeft dpl
[ Voor 5% gewijzigd door kmf op 09-09-2004 01:13 ]
Ik zou je absoluut de panasonic aanraden!
PS Ook de panasonic kan gewoon surround (ahum) van stereo maken. Alleen hier heeft hij zijn eigen technieken voor, werkt net goed al dan niet beter. Vergeet niet dat een fabrikant licenties moet betalen als je DPLII wilt gebruiken. De opvolger van SCHT500 is de SCHT05 en die heeft dus wel DPLII.
http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=1986|633|632|601|4|1
[ Voor 26% gewijzigd door RawPeanut op 09-09-2004 01:20 ]
Canon Digital Ixus V3
dat kloptJasper Janssen schreef op 09 september 2004 @ 01:14:
Hij zal toch wel dolby pro logic (1) hebben, ook al heeft ie geen DPL2?
aha, dat is idd iets wat ik over het hoofd heb gezien. Ik ben dan wel overtuigd en ga wel voor de duudere model in de aanbiedingRawPeanut schreef op 09 september 2004 @ 01:13:
Vergeet niet dat de panasonic set een actieve subwoofer heeft, de Philips heeft dit niet. Normaliter staat de Panasonic duurder in de markt, maar deze set is reeds opgevolgd door een nieuwe, vandaar de goedkope prijs. Normale prijs voor zo'n was 450 a 500 euro. De Philips heeft als plus dat hij in zijn eigen marktsegment een van de betere, dan al niet de beste is. De panasonic komt uit een ander niveau. Alleen door het fenomeen Mediamarkt (ouwe modellen afprijzen en daarmee de indruk wekken dat je heel goedkoop bent) kan je hier van profiteren, de vakhandel heeft deze modellen namelijke al een half jaar ongeveer niet meer staan. Tenminste de laatste die ik verkocht was toch rond maart of zo.
Ik zou je absoluut de panasonic aanraden!
PS Ook de panasonic kan gewoon surround (ahum) van stereo maken. Alleen hier heeft hij zijn eigen technieken voor, werkt net goed al dan niet beter. Vergeet niet dat een fabrikant licenties moet betalen als je DPLII wilt gebruiken. De opvolger van SCHT500 is de SCHT05 en die heeft dus wel DPLII.
http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=1986|633|632|601|4|1
[ Voor 79% gewijzigd door kmf op 09-09-2004 01:19 ]
Dat wel. Zou ik me niet zo veel van aantrekken. Je kan iig beter een stereo bron stereo beluisteren dan met DPLII ed te spelen. Je verliest toch vaak enorm aan dynamiek en overall geluidskwaliteit.Jasper Janssen schreef op 09 september 2004 @ 01:14:
Hij zal toch wel dolby pro logic (1) hebben, ook al heeft ie geen DPL2?
[ Voor 4% gewijzigd door RawPeanut op 09-09-2004 01:18 ]
Canon Digital Ixus V3
Ding klinkt echt goed, zeker voor dat geld. Zelf toen ze op het eind in acties voor 349 weggingen was hij niet aan te slepen.athlonkmf schreef op 09 september 2004 @ 01:18:
aha, dat is idd iets wat ik over het hoofd heb gezien. Ik ben dan wel overtuigd en ga wel voor de duudere model in de aanbieding230 vind ik wel een schappelijk bedrag gezien de tijd dat ik het werkelijk gebruik
Canon Digital Ixus V3
Maar je hebt dan tenminste de keuze. Als voor een bepaald muziekstijl DPL I/II niet beter is, kan je altijd nog gewoon stereo kiezen.RawPeanut schreef op 09 september 2004 @ 01:18:
[...]
Dat wel. Zou ik me niet zo veel van aantrekken. Je kan iig beter een stereo bron stereo beluisteren dan met DPLII ed te spelen. Je verliest toch vaak enorm aan dynamiek en overall geluidskwaliteit.
{signature}
In mijn ogen is voor geen enkele muziekstijl DPL beter, het word er in mijn mening altijd slechter op. Het is immers stereo opgenomen, dan klinkt in stereo zoals het bedoeld is dacht ik. Alleen van JVC kan ik echt zeggen dat wanneer ze hun eigen All Channel Stereo gebruiken ik nauwelijks kwaliteits verschil hoor.Voutloos schreef op 09 september 2004 @ 01:23:
[...]
Maar je hebt dan tenminste de keuze. Als voor een bepaald muziekstijl DPL I/II niet beter is, kan je altijd nog gewoon stereo kiezen.
Maar goed hier word het gebied grijs, wat ik namelijk zelf goed vindt klinken zegt niks.
Canon Digital Ixus V3