Toon posts:

Branden cd rw's met nero 6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb nero 6 gedownload maar ik krijg het niet voor elkaar om cd rewritable's te branden dan zegt hij: unspecified target error, invalid write state, Could nog perform and track en Could not perform fixation. Terwijl bij gewone cdtjes er niets aan de hand is.

weet iemand hier iets meer over dan hoor ik het graag

groetjes jaco

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-08 20:30

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Het kan zijn dat de CD-RW versleten is. Heb je al geprobeerd met een ander brand programma of in een andere PC met eventueel een andere brander?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welkom op GoT :Y)

offtopic:
GoT is een forum, waar we geen 1-op-1 realtime contact hebben en even heen-en-weer info vragen gaat dan ook niet. Het is dan ook erg nodig alle info in de topicstart te geven, zodat we meer kunnen dan raden ;)

Zie ook FAQ Forumgedrag of het sticky topic (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) hier bovenaan SA.

Kortom: welke brander, deed het het ooit wel, doet het het met andere CD's wel? Juiste firmware? Etc :P

Daarnaast ben je niet de eerste met deze vraag, check [google=nero "unspecified target error"] even voor al wat tips, of bijvoorbeeld [search=nero "invalid write state"]. Grote kans dat je al een antwoord hebt, of in ieder geval al heel veel tips die je op weg helpen en nog sneller ook dan wanneer je een nacht lang op antwoord moet wachten :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Je kunt ook In-CD gebruiken (ook van Ahead) wat ook heel wat handiger is als je telkens van bestanden een backup wilt. Drag en drop.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan wel gewone cdtjes branden dat doet hij perfect maar bij een cd rw dan gaat hij deze meldingen geven. De brander is al een paar jaartjes oud maar het lijkt mij als hij gewone cdtjes brand dat cd rewritable ook moet lukken toch.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:13

Zoefff

❤ 

Heb je al een andere cd-rw gebruikt? Wellicht is ie gewoon brak, krasjes of productiefoutje.

Of wis deze cd-rw eerst eens voordat je hem beschrijft. Misschien is er bij eerdere sessies iets misgegaan.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:31
Als de brander een paar jaar oud is, heb je dan wel langzame CD-RW schijfjes, en niet de nieuwe snelle die tot 48x kunnen enzo? Want die werken dan niet namelijk :).
Pagina: 1