Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
die team pagina is standaard voor alle contests hetzelfde, dus de enige mogelijkheid is dat RC5 te veranderen in RC5 & OGR... maar kan nie zeggen dat ik me er echt aan stoor (en ja ik doe OGR)..
Verwijderd
Ik denk dat we moeten zeggen wat ons echte doel is, namelijk: Nummer 1 worden in RC5 en OGR, die vrede komt later wel!
Femme, Onno en ik hebben het password van DPC maar ik ben al mijn email kwijt dus kan er nu niet bij, en Onno is verdwenen dus die kan het ook al niet 
Ik zal eens kijken of ik Femme te pakken kan krijgen...
Ik zal eens kijken of ik Femme te pakken kan krijgen...
whahahahaOp vrijdag 29 december 2000 10:01 schreef DSmarty het volgende:
Hehe, dat dat maar lang moge durenVoelen zullen ze het, die OGR-overlopers
Advanced sheep-counting strategies
Uit zéér betrouwbare bron heb ik vernomen dat het vandaag nog word aangepastOp vrijdag 29 december 2000 10:01 schreef DSmarty het volgende:
Hehe, dat dat maar lang moge durenVoelen zullen ze het, die OGR-overlopers
Virussen? Scan ze hier!
Na uitvoerig onderzoek kunnen wij concluderen dat Wildhagen zijn (quote Wildhagen) "natte vinger" als betrouwbare informatiebron gebruiktOp vrijdag 29 december 2000 10:05 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Uit zéér betrouwbare bron heb ik vernomen dat het vandaag nog word aangepast![]()
Verwijderd
Wow geckoo, nooit geweten dat jij zo oplettend wasOp donderdag 28 december 2000 20:42 schreef Geckoo het volgende:
Bij de stats op de dnetpages staat bij de OGR stats
(stats)
Dutch Power Cows
Ons doel is de vrede op aarde weder te laten keren door zoveel mogelijk RC5 blokjes te grazen.
Tot op heden is dit geen succes
(/stats)
Moet dat RC5 niet veranderd worden in RC5 EN OGR ?? lijkt me wel zo sociaal tegen over de ogrers onder ons...
Dus Femme of iemand anders verander dat dan ff
Pagina: 1