DPC-OGR stats bij dnet subject (HUH)

Pagina: 1
Acties:

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 08:42

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Bij de stats op de dnetpages staat bij de OGR stats
(stats)
Dutch Power Cows
Ons doel is de vrede op aarde weder te laten keren door zoveel mogelijk RC5 blokjes te grazen.

Tot op heden is dit geen succes

(/stats)

Moet dat RC5 niet veranderd worden in RC5 EN OGR ?? lijkt me wel zo sociaal tegen over de ogrers onder ons...
Dus Femme of iemand anders verander dat dan ff :)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Verwijderd

ben ik wel met je eens ja :(:(

OGR rules

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

die team pagina is standaard voor alle contests hetzelfde, dus de enige mogelijkheid is dat RC5 te veranderen in RC5 & OGR... maar kan nie zeggen dat ik me er echt aan stoor (en ja ik doe OGR)..

Verwijderd

Ik denk dat we moeten zeggen wat ons echte doel is, namelijk: Nummer 1 worden in RC5 en OGR, die vrede komt later wel!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Femme, Onno en ik hebben het password van DPC maar ik ben al mijn email kwijt dus kan er nu niet bij, en Onno is verdwenen dus die kan het ook al niet :)

Ik zal eens kijken of ik Femme te pakken kan krijgen...

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hehe, dat dat maar lang moge duren ;) Voelen zullen ze het, die OGR-overlopers :P

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 00:23
Op vrijdag 29 december 2000 10:01 schreef DSmarty het volgende:
Hehe, dat dat maar lang moge duren ;) Voelen zullen ze het, die OGR-overlopers :P
whahahaha :)

Advanced sheep-counting strategies

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 29 december 2000 10:01 schreef DSmarty het volgende:
Uit zéér betrouwbare bron heb ik vernomen dat het vandaag nog word aangepast ;) >:)

Virussen? Scan ze hier!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 29 december 2000 10:05 schreef wildhagen het volgende:

[..]
Uit zéér betrouwbare bron heb ik vernomen dat het vandaag nog word aangepast ;) >:)
Na uitvoerig onderzoek kunnen wij concluderen dat Wildhagen zijn (quote Wildhagen) "natte vinger" als betrouwbare informatiebron gebruikt :9

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
:D LOL :D

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 20:42 schreef Geckoo het volgende:
Bij de stats op de dnetpages staat bij de OGR stats
(stats)
Dutch Power Cows
Ons doel is de vrede op aarde weder te laten keren door zoveel mogelijk RC5 blokjes te grazen.

Tot op heden is dit geen succes

(/stats)

Moet dat RC5 niet veranderd worden in RC5 EN OGR ?? lijkt me wel zo sociaal tegen over de ogrers onder ons...
Dus Femme of iemand anders verander dat dan ff :)
Wow geckoo, nooit geweten dat jij zo oplettend was ;)

Verwijderd

Geckoo --> zet deze ico ff als je usericon in je profile!http://marijse.nexen.net/randstadkoeien/icon2.jpg
Pagina: 1