Hey allemaal, ik ben onlangs verhuist en, heb nog een abnoment lopen bij chello, kan ik nu het modem ook bij mij in m'n andere huis installeren zodat ik weer kan internetten of zijn die modems echt adres gebonden??
Er komt iets meer bij kijken dan elleen een kabel aansluiting.
Aan de UPC kant moet er een kastje tussen .
Tenminste, zo is het bij Casema
Dus als de vorige bewoner kabel internet had maak je een kleine kans dat het even werkt. Maar je zal de boel voor de lange termijn toch officieel moeten verhuizen
[
Voor 19% gewijzigd door
Verwijderd op 08-09-2004 21:44
]
Tenminste, zo is het bij Casema
Dus als de vorige bewoner kabel internet had maak je een kleine kans dat het even werkt. Maar je zal de boel voor de lange termijn toch officieel moeten verhuizen
gaat er dan niet een lampje bij iemand van bv Casema branden van: hé: deze meneer had z'n abbo toch afgesloten?
[
Voor 14% gewijzigd door
Verwijderd op 08-09-2004 21:47
]
gaat er dan niet een lampje bij iemand van bv Casema branden van: hé: deze meneer had z'n abbo toch afgesloten?
Dan blokken ze je modem en kom je niet meer online.
Casema kennende sturen ze niet meteen een monteur om de kabels in de wijkkast los te trekken. Dus een werkende modem van een buurman of zo zal op jouw aansluiting nog wel een tijdje werken.
[
Voor 34% gewijzigd door
Verwijderd op 08-09-2004 21:50
]
Zo is het misschien bij Casema; niet bij UPC. Bij UPC is het de vraag of de modem signalen terug kan sturen (retoursignalen). Je ziet het vanzelf als je de modem aansluit. Als hij online komt is alles in orde. Als de modem niet online komt moet UPC er even naar kijken.