Toon posts:

[V&A] is het niet risicovol om via V&A iets te kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een basic vraagje, maar ik heb de V&A FAQ op de frontpage en de BZ FAQ hier doorgelezen, maar die hadden het er niet over.

Ik ben op zoek naar een leuke tweedehands laptop, en ik zag in V&A wel wat leuke aangeboden. Maar stel nou dat ik er een zou kopen, hoe zou dat dan gaan? Verstuurt de aanbieder het dan? Zou ik dan geen risico lopen om opgelicht te worden?

Natuurlijk is de oplossing daarvoor om gewoon even langs te gaan bij de aanbieder en dan het product te inspecteren. Maar ik heb geen auto ofzo, dus dat zal niet gaan. Hoe gaat het verkoopproces op V&A eigenlijk?

Graag wat meer info a.u.b. in de FAQ's ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag aannemen dat er gewoon eerlijk daar verhandeld wordt.

Ik zou toch anders proberen om de verzending onder rembours laten gaan,
zo weet je zeker dat je ervoor betaalt, maar daar zijn wel genoeg topics over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:27
Hoe de verkoop in zijn verloop gaat kunnen wij je ook niet vertellen ;)
Dat is iets wat jij samen met de aanbieder/verkoper moet uitwerken. Het risico van aankopen doen via internet geldt eigenlijk voor iedere website. Je kunt dit zelf zoveel mogelijk beperken door o.a. alle gegevens na te gaan en voor een 'veilige' betaling of overdracht van goederen.

V&A is bedoelt om aanbieder en koper, evenals andersom, in contact met elkaar te brengen. Verder draagt Tweakers.net dan ook geen enkele verantwoordelijkheid. Zie punt 8 in de V&A faq.

Verder valt hier weinig zinnigs over te zeggen, daarom gaat dit topic dan ook dicht.

Dit topic is gesloten.